veertje99 schreef:Fynn is weer thuis. Volgende week donderdag krijgt hij een kleine operatie. Hij heeft een goedaardige tumor zitten en die gaan ze weg snijden. Verder nog een supplement mee gekregen wat hem iets meer kan ondersteunen omdat hij als kruiper meer veren verliest dan Sky. Kan verder helaas niks voor hem doen voor z'n veren
[ [url=m/HQ5ghd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ach arm beestje, sterkte met hem
ze was rond de 7 a 8 jaar. Ze zat bij haar papa in de kooi. At en dronk goed, ze zag er niet heel mooi uit, ze plukt haar kleurveertjes als het broedseizoen begint. Ik had dienst bij de dierenambulance, heb haar gelijk meegenomen. Crematorium gebeld, ik kon haar na mijn dienst al brengen. Haar papa is haar wel aan het zoeken en roept haar. Wel veel minder als toen zijn vrouwtje overleed. Hij eet en drinkt gelukkig goed. Vanmorgen mocht hij de kooi uit, wilde er niet in toen ik moest gaan, heeft lekker een paar uur kunnen vliegen in huis. Pikachu staat erlangs met de kooi, of hij steun heeft aan hem dat betwijfel ik. Ik wil er wel weer een vrouwtje bijzetten, hoop dat er bij de dierenambulance een leuke binnenkomt
. Gelukkig wil haar paps nog wel eten. Toen hier 1 van mijn vogels stierf was zijn vriend zo van slag dat hij echt weg kwijnde en ik vreesde hem ook te verliezen. Gelukkig was de komst van een nieuw vriendje dé oplossing.
Hij was gisteravond echt onwijs moe. Zat al snel te slapen, vanmorgen was hij alweer lekker aan het rond kruipen met Sky
) en ik letterlijk zie dat ze aan de veren op haar kop knaagt, maar 100% zeker ben ik niet. Ze oogt verder totaal gezond, niets aan de hand. Mijn andere twee vogeltjes hebben nergens last van. Zou ik iets over het hoofd kunnen zien; iemand die dit herkent misschien?
De bourke had na een tijdje een hele kale rug.