_PassoaJus schreef:Hier geen vlo gezien, alleen wel allemaal zwarte "bolletjes" in z'n vacht en wat larfjes ofzo. Nou, alles hopelijk goed behandeld... Brrrrrrr, zo goor! Morgen maar weer in huis.
nou lees ik dit maar balou heeft dit dus ook , zijn dat dan vlooien eitjes ? zo ja moet ik dan het vlooien spul van de da geven , moet wel zeggen dat het helemaal niet meer zo erg is als eerst en het er nu niet zo veel zijn maar denk vraag het gelijk fftjes
ik gebruik idd ook advantage
Karel at 'm zo op met een vleesje erom heen. Maar Kaatje is kieskeurig. Niet met vlees, verschillende keren achterin haar bekje geduwd, maar dan tuft ze t toch weer uit. Uiteindelijk fijngemaakt, papje gemaakt met water eb dmv een pipetje in de keel... vond ze ook niet leuk, maar hierbij bleef het meeste hangen.

ze bijt mijn dure oplaadkabels door, mijn dure oortelefoons, alles wat ze maar te pakken krijgt in een onoplettend moment.... ze deed dit in het begin maar toen was het een tijdje weggeweest en nu laatste maand is ze weer flink bezig geweest 

) en er staan de hele dag brokjes van Planet Pet. Veel vlees, veel vet en geen graan. En ze vinden ze lekker!
Dikkertjes...