Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stille meelezer komt zich melden.

Volgens mij heb ik al eens eerder iets gehoord over iemand die tegelijkertijd met een cavia een long-ziekte had.
Ze wil geen Critical Care meer, behalve als ik haar vriendinnetje ernaast zet. Die vindt het heel lekker, maar die mag het niet van Nibbit want het is van háár. Dus ik geef het haar nu met haar vriendinnetje, dan eet ze het netjes op

en andere huisdieren.
Inderdaad, je kunt vreemde dingen van je dieren krijgen...
.) Ik post morgen ofzo wel weer even een fotoshoot!
Mag ik me ook even melden in dit topic? Geloof dat ik ooit, lang lang geleden wel eens gereageerd heb maar typisch ik heeft het weer niet lang volgehouden om te blijven reageren.

Ze zitten constant samen. Heerlijk om te zien.

Helemaal onverschrokken en hij zit geen minuut stil haha. Hij loopt hier ook over de laminaat, wat mijn andere caaf dus echt niet doet. Jackytje schreef:Bij 2 beren is het wel handig om inderdaad voor een vriendje van tussen de 4 à 6 weken te kiezen. Later wordt het koppelen lastiger omdat ze dan meer aan rangordebepaling doen en er één beertje de dominante wilt worden. Echter nooit problemen mee gehad hier, maar dus wel altijd een jonkie erbij gezet.
Hoe het met zeugen gaat, durf ik niet goed te zeggen.![]()
De kleine is echt zo'n leukerdHelemaal onverschrokken en hij zit geen minuut stil haha. Hij loopt hier ook over de laminaat, wat mijn andere caaf dus echt niet doet.
de nieuwe zit nu vaak bij onze beer in zijn hok erbij en dit gaat eigenlijk wel prima. Ook wel beetje stoer doen maar ook samen in her huisje slapen
nog wel in een tijdelijke kooi, hun eigen -zelfgemaakte- kooi paste niet in de auto. Blij dat ze er weer zijn
Haar wond is wel echt een gat, dus dat moeten we goed schoonhouden.