Hij is echt super lief! Ik heb op Facebook een oproep gedaan en een bericht gestuurd naar de dierenambulance. Amivedi is ook een goed idee, ga ik doen!
Coconut
Geplaatst: 24-07-17 14:58
Es_ther schreef:
Die is knap! Alleen van andere walletjes snoepen is niet netjes konijn..
Baasje al gevonden? Hij ziet er ook heel schattig uit
Nou die van mij waren op avontuur geweest! Nooit springen ze over het rennetje heen.... nu waren ze allebei er uitgesprongen! Gelukkig hebben we een dichte ren! Wel leuk hoor, on 7 uur sochtends konijnen vangen onder de auto en uit de tuin vandaan!! Haha
Wat een leuk konijn Amy! Minder leuk natuurlijk dat die zomaar even kwam buurten .
Ik heb tevergeefs een foto proberen te maken van Lilly's tand. Dat beest blijft ook geen twee seconden stil zitten .
ze toch niet in hun ren zaten heb ik daar maar meteen gebruik van gemaakt om eens grote kuis te houden. Toen ze na die paar dagen weer in hun ren mochten waren ze dolgelukkig . Zo leuk om te zien. Lilly heeft een ander steviger bakje gekregen en nu dronk ze wel meteen En . Gek beest is het ook. En de klit onder Lilly's kin krijg ik er echt niet af . Onder haar kin mag je echt niet komen want dan haalt ze uit. Misschien maar eens vragen bij DA of het hem lukt .
Es_ther
Geplaatst: 24-07-17 21:27
Een ontsnappingsplaag .
Stoffer is t zat om op kranten te zitten . Hij sloopt de kranten en onze handdoeken.
Haha, het kwam dus dat hij van de nieuwe huisbaas mocht komen wonen, als hij een orginele naam zou krijgen. En aangezien ik er toch 2 wil, wou ik wel een leuke duo naam. Bassie en Adriaan hebben we al gehad met cavia's, Tom en Jerry ook.
En toen zag ik een stoffer en blik en toen vond ik het een leuke naam voor onze huisgenootjes .
Op elk potje past een dekseltje en bij elke stoffer past een blik
Es_ther
Geplaatst: 24-07-17 22:33
Haha ja, zoiets wel ja Bij z'n oude baasje heette hij Epi, dat mocht dus absoluut niet van mij .
Danique_X
Geplaatst: 25-07-17 12:07
Ik heb een vraag over mijn konijn Ik heb haar gisteren van de vakantieopvang gehaald en toen was het al zo, nu heeft ze ook rode plekjes. Weet iemand wat dit is?
Amyd
Geplaatst: 25-07-17 12:28
Nou het baasje van de Casanova heeft hem weer opgehaald! Het was de buurman 2 huizen verderop Vond het stiekem wel een beetje jammer, hij was zo lief
Konijn heet Bounty en hij schijnt wel vaker te ontsnappen.
Had hem geregistreerd bij Amivedi en kreeg van hun een mail dat er maar niet op moest rekenen dat ie opgehaald zou worden, want er worden nu veel konijnen gedumpt ivm vakantie. Lekker positief...