Zodra de hooivoorraad open gaat zit Nelson er in om nog extra te knabbelen en dat terwijl ze altijd hooi hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Het was het mannetje van de 2, waaraan hij is overleden is onbekend, hij at goed, hupste vrolijk rond, keutels zagen er goed uit.. Was goed op gewicht... En was niks waaraan uit we af kunnen lijden dat er iets met m aan de hand was 

)

_Tarzan schreef:Beauty26 schreef:Hoe snel zetten jullie een nieuw konijn erbij als maatje is overleden?? Wij kunnen eventueel morgen al kijken namelijk
Dat kan gewoon hoor, vaak zeggen ze zsm maar sommige konijnen rouwen langer dan het ander.
Ik zou gewoon proberen

Hopelijk wordt het en leuke match samen.
Ze liggen in ieder geval lekker in die tweede foto! Hopelijk wordt het snel wat rustiger 

En de hele stuffings zijn er uit gehaald. Dus heb er maar een fleece dekentje liggen nu. Het hondenmandje wat ik op het oog heb is waterproof en je kunt de hele buitenkant eraf ritsen en dan in de wasmachine doen. Ook steviger materiaal wat ze (als het goed is) niet kapot kunnen bijten. Maar honden of konijnen is natuurlijk wel wat anders haha. Maar als die mee gaat dan hoef ik niet elke x een nieuwe te kopen in ieder geval.