Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:52

Zeker! , als je nagaat dat zijn pootje eerst zo was :

http://boktimg.nl/img/m/f6EOMb.jpg

Ik zat gister te mauwen , heb dan Lola die mekkert steeds. Dus ik mauwen en Lola antwoorden :')

Smee__

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 13:33

Karel kan echt heeeel hard miauwen, deed ie de eerste paar dagen zodra iemand de woonkamer uitliep :')

Pootje van Boris ziet er al goed uit!

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 16:23

Awghhh dat pootje... Arm dropje!

Net weer bij de kittens geweest! Ze zijn zo leuk! Heerlijk gespeeld maar ze komen ook echt bij je liggen. Maar er is nog eentje zonder baasje en hij is heel leuk dus ik begin stiekem toch wel de neiging om er 3 te nemen te krijgen haha!
Het zijn trouwens wel echt terror kittys my god, continu in m'n benen hangen hahahaha!
Zal weer even foto's vanaf m'n telefoon proberen te plaatsen !

Het zwart witje is de overblijver. Super lief maar echt een boefje hahaha weet niet van ophouden geniaal beestje!

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 17:02

Aaah lekker kittyknuffelen!!

Boris zijn poot gaat goed.. Mooi!

Maes is echt een knapperd <3 dat kleurtje <3

Hier zijn ze vandaag voor het eerst naar buiten geweest! Aan een lange lijn midden op het gras, zodat er niks mis kon gaan.
Kaatje vond het heerlijk.. die sprobg op iedere grasspriet en hield iedere vlieg nauwlettend in de gaten.
Karel vond het gras eigenlijk maar niks. Dus die hopte van de stoep naar zijn mandje en terug :') maar lekker in het zonnetje met zijn snoet vond ie wel heel fijn!

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 17:35

renskep schreef:
Aaah lekker kittyknuffelen!!

Boris zijn poot gaat goed.. Mooi!

Maes is echt een knapperd <3 dat kleurtje <3

Hier zijn ze vandaag voor het eerst naar buiten geweest! Aan een lange lijn midden op het gras, zodat er niks mis kon gaan.
Kaatje vond het heerlijk.. die sprobg op iedere grasspriet en hield iedere vlieg nauwlettend in de gaten.
Karel vond het gras eigenlijk maar niks. Dus die hopte van de stoep naar zijn mandje en terug :') maar lekker in het zonnetje met zijn snoet vond ie wel heel fijn!

Awh wat lief! Vind dat altijd zo spannend voor het eerst naar buiten en dan voor het eerst los haha

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:21

Jaa los mogen ze voorlopig nog niet O:) ik vind ze echt nog te klein!
Maar zo aan een lijtje kunnen ze er toch bij zijn!

Ik las trouwens op de vorige pagina iets over gewichten van jullie kittens? Ik had vorige week K2 ook gewogen! Kaatje 1150 gram, Karel 1400 gram (dikkertje dap) :+

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:34

Oh van al die kittens word je toch hebberig :~ :~

Heb net Sammie gewogen en die weegt 6,2 kilo. Ik snap niet wat ik hier nog doe whahah :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:40

Renger weegt 6,5kg :}

De meiden verder 4kg en de andere jongens 4,5.

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:47

Zware katten haha!
Sento woog vorige week bij DA 0,9g , jiwa heb ik paspoort niet onthouden haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:51

We hebben net via marktplaats een krabpaal opgehaald, ding even ontharen was teveel moeite.. hebben er echt 3 hele katten afgehaald aan haar leek het wel..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:33

Bah...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 20:16

Ja nogal.. We hebben hem nu zo goed als schoon gekregen met de stofzuiger en heb er even een sopje overheen gehaald. Hij is wel goedgekeurd nu.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:42

Vraagje voor degenen die hun katten naar buiten laten. Vanaf hoeveel weken beginnen/begonnen jullie met je kitten naar buiten laten?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:44

Na castratie dus na 6 maand. Hij komt overigens wel alleen in de tuin en niet daar buiten.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:53

Die van ons zijn nu 13 weken, maar zaten vast en wij waren erbij. Maar echt los los, alsin: dag poes vermaak je heel de middag maar. Ik roep als het eten klaar staat. Dat wil ik niet. Hier gaat hetzelfde op als bij Ruby1995.

Ik had trouwens iets gehoord of geleze dat dat vansf 16 weken zou kunnen of na 3 weken in huis.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:55

Al onze vorige katten mochten wel gewoon los los maar die komen/kwamen nooit verder dan de tuin. Maar wil zodra Karel z'n tweede enting heeft gehad ook beginnen met aan een tuigje naar buiten. Dat mormel is nu al moeilijk binnen te houden, dat wordt nog wat _O-

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:10

Mao is pas naar buiten gegaan na een jaar. Nu gaat ze naar buiten als we thuis zijn. Meestal komt ze om het half uur miauwent kijken of we erop zijn. Ze vind het wel erg leuk zijn veel buurtkatten hier.
Haar favoriete heb houding op het moment
Afbeelding

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 09:37

Joop is nu 9 weken. Heb zo'n tuigje voor m met extra lang touw. Hij is een paar keer naar buiten geweest maar ook al los. Wel dat ik er dan bij was. Hij mag straks gaan waar hij wil! Maar daar wacht ik nog wel mee...

Net gewogen! 9 weken en 790 gram. Was nieuwsgierig nav jou post renskep!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 09:42

Dushi ging naar buiten toen ze 10,5 maand was. Ze was wel al met 4 maand geholpen maar ik durfde niet :+

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 12:25

balou heeft afgelopen week zijn tweede enting gehad en ik begin nu ook met hem meer aan het tuigje buiten enz ik doe hem pas echt echt naar buiten als hij gecastereerd is in november

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 12:30

Hier een hele tijd aan een tuigje omdat ze boel afbraken thuis en na castratie zijn ze los naar buiten gegaan. Eerste tijd hebben ze hier rond het huis gescharreld, maar al snel liepen ze in het land avhter de muizen aan.

Even geen bijlees, sorry. Hond in laten slapen en paard met wat problemen dus het is even druk druk.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 13:50

Sterkte Froukje :(:)

Hier blijven de katten zo lang mogelijk binnen. De tuin katproof maken lukt niet en er lopen hier teveel ongecastreerde katers rond die vechten met alles wat leeft. Ik wil ze wel een tuigje aanwennen zodat ze toch bij ons kunnen zijn met mooi weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 14:44

Hier kunnen ze ook niet naar buiten, we hebben wel een dakterras waar ze opmogen. Als we hier nog is verhuizen kunnen ze alsnog niet helemaal naar buiten want we hebben een blinde kip ertussen inmiddels :+

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:03

Sterkte froukje :(:)

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 16:51

Wij houden ze eerst binnen en dan aan een tuigje naar buiten zodat ze kunnen wennen! Eeet nog niet wanneer ze echt los mogen hoor haha