Het algemene “Puppy Erbij!” Topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:16

dierenfan schreef:
Hier gelukkig 0 sneeuw. We hebben mini beetje gehad en Gabber is er verzot op. Puur voor zijn rust duim ik heellll hard geen sneeuw de komende 3 weken hier.

In Gabber zijn geval kan ik dat goed begrijpen, zou nu niet echt een positieve factor zijn tijdens zijn herstel!

Hoe gaat het overall nu met hem? En met zijn vriendje? Heeft die er last van dat Gabber nu wat apart gehouden wordt?

CupCakes_

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:17

Ik wil ook sneeuw. Bij ons ligt niets maar in Rotterdam bij het werk wel.

Maar niet als ik terug moet rijden van mijn nachtdienst en mensen idioot 40 gaan rijden omdat ze bang zijn van sneeuw. Dan vervloek ik deze mensen na een hele nacht werken. _O-

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:21

Haha dat jaartal mag wel weg uit de titel ja. We kletsen te weinig voor elk jaar een nieuw topic!

Oohhhh Kim ik snap dat je baalt!

Hier (sorry!) wel echt een heel flink pak sneeuw! Het is ook Evi's favoriete seizoen denk ik haha! Wat een lol heeft ze al gehad. We hebben flink gewandeld alle dagen, heel blij dat, dat me nog goed afgaat met het zwanger zijn.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:24

Heerlijk toch als je ze zo ziet genieten <3

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:27

Evi blijft gewoon een super leuke uitstraling hebben!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-26 21:27

Heb de titel aangepast, zonder jaartal erbij :list:

Zo leuk al die foto’s <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:28

xSannee schreef:
Haha dat jaartal mag wel weg uit de titel ja. We kletsen te weinig voor elk jaar een nieuw topic!

Oohhhh Kim ik snap dat je baalt!

Hier (sorry!) wel echt een heel flink pak sneeuw! Het is ook Evi's favoriete seizoen denk ik haha! Wat een lol heeft ze al gehad. We hebben flink gewandeld alle dagen, heel blij dat, dat me nog goed afgaat met het zwanger zijn.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ja, ja, sneeuw, bla bla bla.... :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:35

We hebben wel sneeuw foto's maar beter dan dit gaat het niet worden. :') Wel mijn Queen, dus de foto is goud waard, met of zonder sneeuw. <3

Afbeelding

Vixem daarentegen gaat altijd als sneeuwschuiver door het leven en veranderd dat in een neushoorn. :')
Afbeelding

Van Abbay heb ik alleen maar filmpjes, maar die ligt hoofdzakelijk met de kapotte kant naar boven. Dit is echt haar temperatuur en weer.

Bielsje

Re: Het algemene “Puppy Erbij!” Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:39

Ah, wat een leuke sneeuw foto's allemaal! Chef is geen fan van sneeuw, normaal wel van autorijden maar daar dus ook niet van als er sneeuw ligt :=

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:42

Bielsje schreef:
Ah, wat een leuke sneeuw foto's allemaal! Chef is geen fan van sneeuw, normaal wel van autorijden maar daar dus ook niet van als er sneeuw ligt :=

Ze zeggen dat met sneeuw de auto niet goed genoeg aard en dit effect heeft. Wij fokken wagenzieke honden, die daar vrij snel allemaal dik overheen zijn met o.a. ondersteuning van medicatie maar als we met sneeuw onderweg zijn hebben sommige er ineens last van. Voor mij klinkt die theorie dus niet zo gek. Geen idee of het ook daadwerkelijk zo is.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:46

kiwiwitje schreef:
Heb de titel aangepast, zonder jaartal erbij :list:

Zo leuk al die foto’s <3

Wist niet dat je na x aantal tijd je berichten nog kon wijzigen, maar blijkbaar in hk topics dus wel.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:49

Hier hadden we ook een soort zielige sneeuw :')

Afbeelding

Afbeelding

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:55

Sneeuw!
Afbeelding

Ik wilde ook leuke gekke sneeuw fotos maar mijn madam is alleen maar met 1 ding bezig, dus daar was in haar ogen echt geen tijd voor :evaw:

Afbeelding

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:55

KimD schreef:
Bielsje schreef:

Ze zeggen dat met sneeuw de auto niet goed genoeg aard en dit effect heeft. Wij fokken wagenzieke honden, die daar vrij snel allemaal dik overheen zijn met o.a. ondersteuning van medicatie maar als we met sneeuw onderweg zijn hebben sommige er ineens last van. Voor mij klinkt die theorie dus niet zo gek. Geen idee of het ook daadwerkelijk zo is.

Zou zomaar kunnen, mijn man had het idee dat het met het geluid te maken had als je door de slush gaat maar Chef lijkt redelijk algemeen te denken dat we met sneeuw niet moeten autorijden :D

Vandaag mocht hij lekker thuis blijven en als ik naar buiten ging dan draaide hij zich nog maar een keer om _O-

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 05:52

Gabber zijn herstel gaat goed gelukkig. Hij steunt er al best veel op. Natuurlijk heftig mank maar dat is logisch. Heb hem 2x per dag 1 uur aangelijnd bij ons. De bank is weg geschoven en dan hebben we fijn de ruimte dat hij heerlijk kan liggen zonder risico dat hij de bank op springt. Liggend oefenen we van alles tot speeltjes op je neus laten liggen en los en vast commando. Hij is hier al zeer goed in. Durf de denkspelletjes nog niet zo goed omdat ik bang ben dat hij te fanatiek wordt en ook met poten gaat werken. Dat komt nog wel.

Zijn maat vind het afschuwelijk. Die ligt vele uren strak tegen de ren van Gabber aan. Zeker als Gabber pijn toont is hij daar niet weg te halen. 2x per dag ga ik met hem wandelen. Daar vinden we wel wat ontspanning in hoewel we dan beiden erg graag terug naar huis gaan. Spreek dus ook gerust af met anderen om samen te wandelen maar alle andere honden zijn stom en overbodig op dit moment vind Kymo.

We mogen inmiddels weer met infrarood laser werken. Dat werkt mega ontspannend dus zeer blij mee. Het koelen vind hij afschuwelijk. Gelukkig snijdend koud buiten en dat vind hij prima dus ik laat hem gewoon lekker poos aangelijnd liggen buiten dan koelt het ook zonder strijd en in alle rust. Plus hij is er even lekker uit. De buren zijn al gewend aan het feit dat ik minuten lang zomaar op het gras sta met een liggende hond haha
Afbeelding

Afbeelding

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 08:58

Er mag best nog sneeuw komen, maar alsjeblieft niet in het weekend van 31 januari, dan verhuis ik mijn paard. Heb geen zin in die stijle haarspeldbochten met sneeuw met de trailer. :=

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 11:06

Ook hier flink sneeuw nu en op het feit na dat Gabber zijn behoefte er niet op wil doen pakt hij de witte wereld keurig op. Absoluut niet samen met mijn terrier buiten nu want die is vreselijk gek op sneeuw en kent nu enkel standje hard vliegen en veel rollen haha.
Hier een filmpje van Gabber zijn eerste sneeuw.
https://youtube.com/shorts/ldVs6Je3zhg? ... P9FoF-DVJX

Gisteren 9 maanden jong geworden.
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 16:50

Ooh al die foto's <3 En wat doet Gabber het goed. Ik snap helemaal dat je ze niet samen eruit kan doen momenteel. Dat lijkt me lastig ze rustig te houden dan :)) Wat lief ook van zn maatje <3

Hier heb ik er spontaan weer een puppy bij als er sneeuw is. Dan is meneer niet meer 9,5 jaar, maar 9,5 maand _O-
Afbeelding

En ik krijg tegenwoordig de vraag of Jarvis de jongste is als ik vertel dat het vader en zoon zijn. Parker is wat groffer geworden dan Jarvis, die ook nog eens al z'n vacht eruit had gegooid. Daardoor leek ie nog kleiner naast Park :')
Afbeelding

Afbeelding

Net als Jarv geniet Park echt volop van de sneeuw. Die vind dit magisch :)) Hij doet het geweldig in deze temperaturen.

Afbeelding

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 17:08

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 17:50

Echt heerlijk als ze zo genieten van de sneeuw he! Leuk Tigress!
En fijn dat Gabber het zo goed doet!
Ravi is erg schattig <3

Wij kregen alsnog vandaag sneeuw cadeau ineens. In de namiddag begon het en er lag echt heel snel een pak, dus we zijn nog snel voor het donker werd de heide in gegaan. Wat was het heerlijk. Niemand te bekennen. Arya is dan ook echt weer een puppy <3 Lekker liggen rollen, rennen... genieten.

Je kunt het geluk ook echt aflezen in haar gezicht vind ik <3
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 17:56

Haha ja die is heel blij :D

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 20:51

Welkom Ineke!
Tigress echt heerlijk die foto’s! Ik vind jou mannen zo leuk.

Wij hadden vandaag dan toch ook nog wat sneeuw, dus hup, ook op pad gegaan met de camera.
Afbeelding
Afbeelding

Ook nog even zonder jas
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Hallo mens ga je me nu nog betalen voor al dat model staan? Kom maar op met die beloningen :')

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 21:42

Het blijft leuk al die foto's <3

Welkom Ineke!

Wij hebben vandaag weer puppy cursus, precies in een fikse sneeuwbui :brr:
Hij was gelukkig wel braaf, deed goed zn best na 2 weken geen cursus te hebben gehad :o

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 07:12

Karin_deB schreef:
Het blijft leuk al die foto's <3

Welkom Ineke!

Wij hebben vandaag weer puppy cursus, precies in een fikse sneeuwbui :brr:
Hij was gelukkig wel braaf, deed goed zn best na 2 weken geen cursus te hebben gehad :o

Buiten?! Puppy cursus?! Met dit weer?! Heeft de club geen binnenlocatie of manege waar ze naartoe kunnen uitwijken? :brr:

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:43

Bij ons wordt de cursus inderdaad afgezegd met zulk weer omdat ze geen binnen locatie hebben. We hebben geen problemen met kou, en Snuf is dol op de sneeuw, maar met grotendeels stil moeten zitten had ik het anders zelf wel afgezegd. :o