Mensen instructies geven lukt eigenlijk niet omdat het in 1 seconde gebeurd is. En de helft begint hem gewoon te belonen, daarom is het ook zo hardnekkig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, grappig dat je herkend werd
.
. Maar wel een gaaf ding, is die van 4dox?
.
. Ik doe hem nu eerst 5 minuten in de bench wanneer er mensen binnenkomen, zodat hij kalmeert, daarna laat ik hem er aan de riem uit. Meestal is hij dan rustig en blijft hij laag, een enkele keer springt hij nog eens rustig op. Los buiten gaat het ook al een stuk beter, er is een tijd geweest dat ik hem altijd bij me moest roepen, want als hij iemand zag dan rende hij naar diegene toe en sprong hij direct op. Nu negeert hij mensen over het algemeen, tenzij ze zoals Kaus zei met piepende stemmetjes hem roepen, maar dan nog hangt het er vanaf wat hij aan het doen is of hij op ze af rent. Hij springt soms nog wel op als ik binnenkom, maar dat mag van mij en hij weet het verschil ook netjes tussen mensen waarbij we dat niet doen en mensen waarbij we dat wel doen
.
. cinniz123 schreef:kiwiwitje schreef:Djessey springt ook snel tegen iemand aan. Maar ze is aangelijnd dus ik kan t voorkomen. Ze doet t alleen nog bij ons thuis bij gezinsleden en dat corrigeren we natuurlijk.
Ja t tuig is zo gaaaaf! Niet stoer maar schattig![]()
[ [url=m/xYUjbo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat voor tuig is het?of heb ik daar overheen gelezen?
Vind hem er wel lekker zacht uit zien!is ie er ook voor kleintjes?
. Echt geweldig dat soort dingen
Leuk dat je wilt spelen met d'r en enthousiast bent, maar ik vind het echt jammer dat er geen rekening gehouden wordt met onze wensen mbt opvoeden (wat we wel kenbaar maken), zeker in deze periode. Ik kan erna weer een dag uittrekken om het weer binnen de perken te houden aangezien ze nog lang niet alles afgeleerd is. Maar goed, tot die tijd blijven ze me gewoon horen bitchen, zelf schuld
Mijn hond, mijn regels.
). En dan kijken sommige me echt aan van waar maak jij je druk om, doe normaal (terwijl hun eigen hond het ook niet mag, da's nog het mooiste. Maar mij raar aankijken dat de pup het niet mag van mij). Echt... respecteer gewoon onze wensen mbt opvoeding van de hond 

Die reu is ook wel cool he. Die is zo “bleker” ?
pluisje !

Hoe gaat het met hem?