Haha nagelknippen vinden ze hier ook niet cool
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hebben een stukje rietstengel, een handje klavertjes, weegbree en kamille voor Mickie en Lennie meegenomen. Thuis alles goed afgespoeld en gedroogd en nu is het caviafeest!

Ik pluk deze dagen bijna elke dag wel wat voor ze. Scheelt dat er bij mijn paard op stal ook veel te plukken staat, da's lekker efficiënt!
En anders heb ik inmiddels ook mijn eigen 'plukplekjes' onderweg gevonden waar ik dan even parkeer en met drie emmertjes onder de arm ga kijken wat er te halen valt
En dat in die hitte... Hoe warm is het bij jullie in huis? Hoogtepunt was gisteren 26 graden en ik merkte wel aan de caven dat ze erg lui waren. Wel koelelementen in het hok, en extra komkommer en groente, maar meer kan ik ook niet doen...
De dames zijn soms heel schattig samen, en soms bitches eerste klas, maar dat trekt hopelijk nog een beetje bij. Al met al komt het wel goed denk ik.
Rije schreef:Hahaha mooi holletje!En dat in die hitte... Hoe warm is het bij jullie in huis? Hoogtepunt was gisteren 26 graden en ik merkte wel aan de caven dat ze erg lui waren. Wel koelelementen in het hok, en extra komkommer en groente, maar meer kan ik ook niet doen...
Koppelen is goed gegaan trouwens! Ze zitten nu met z'n drietjes samen. Zeugje natuurlijk meteen bronstig, dus die werd gelijk achtervolgd door de castraat...De dames zijn soms heel schattig samen, en soms bitches eerste klas, maar dat trekt hopelijk nog een beetje bij. Al met al komt het wel goed denk ik.

dankjewel 
. Hij is zo'n 9 maanden oud. Nu ben ik op zoek naar advies wat betreft het koppelen van een tweede cavia. In het verleden een castraat + zeugje gehad en dit was heel leuk. Nu twijfel ik over een jong beertje erbij, maar ben dan ook weer bang dat het uiteindelijk toch niet klikt. Wat is jullie ervaring? Eleadoras schreef:Ik ben sinds gisteren eigenaar van cavia Dino. Hij is zo'n 9 maanden oud. Nu ben ik op zoek naar advies wat betreft het koppelen van een tweede cavia. In het verleden een castraat + zeugje gehad en dit was heel leuk. Nu twijfel ik over een jong beertje erbij, maar ben dan ook weer bang dat het uiteindelijk toch niet klikt. Wat is jullie ervaring?

gelukkig is dat helemaal niet erg, want Lennie werd best wel een dikke Lennie. Nu zijn ze weer mooi op gewicht. Heerlijk om ze weer thuis te hebben, want dat fluiten als de koelkast open gaat heb ik best wel gemist
Ze hebben daar ook duidelijk tussen de kletskouscavia's gezeten, want ze zijn een stuk vocaler geworden