Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Natuurlijk blijft het risico dat het hartje het begeeft er nog even, maar buiten dat risico ziet het er heel positief uit. melody7 schreef:Ik zou nog even afwachten en anders inderdaad eentje eruit halen. Met 3 beren is het helaas niet zo gek dat het niet zo goed gaat..
Nibbit doet het nog steeds goed, de dierenarts was vanavond ook heel tevredenNatuurlijk blijft het risico dat het hartje het begeeft er nog even, maar buiten dat risico ziet het er heel positief uit.
. Onder zijn kin, dus we hadden het niet goed door, mijn moeder was weer zo eigenwijs te zeggen: 'Maar hij heeft geen jeuk toch?' We hebben nu de dierenarts gebeld om er even naar te komen kijken. Is verder trouwens wel allemaal goed met hem, hij heeft net wat gegeten enzo. Ik denk dat mijn broer gewoon een beetje snel in de stress raakt.. yvje86 schreef:Zo terug van visite, was al erg benieuwd hoe het met Nibbit is.
Goed om te horen dat ze het goed doet Melody.
Voer je haar nog extra dwangvoer bij nu?
En krijgt ze nu nog pijnstilling?
Nou na morgen gaan jullie wrs even 3 weken een stuk minder van mij horen.
Ik ga namelijk op rondreis door Zweden en Noorwegen.
Als we dan terug zihn krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning en ga ik met mijn vader starten aan een nieuw caviahok.
We verstoppen het nu in andijvie maar dat heeft ze meteen door. Als ze het niet pakt dan krijgt ze het niet, we gaan haar niet dwingen want ze eet zelf best goed.

. Maar er hoeven ook de volgende dag nog geen caafjes in, dus kan ook best even leeg staan en doorluchten. Stel dat Fret in de winter overlijdt, dan is het sowieso toch wachten op beter weer (neem ik aan) voor je er nieuwe dieren in doet.
. En het is ook best een kleine kans.. hij is ook heel erg afgevallen maar eet gelukkig nog wel. Niet zo goed meer, maarja.. hoop zo dat het goed komt
. Nee is geen haakje/brug dacht ik.. ik zal het nog even navragen want kan er nu echt niet opkomen