Wat is dat voor spul Renee? Vind dat nogal wat, een gedragsprobleem!
Oeh,lekker die verse visjes!!! De kat van m'n ouders krijgt dat wekelijks. M'n vader vist veel en de kat is er direct bij als hij thuis komt. Die is er echt gek op!
Onze Joop doet het hartstikke goed! Grote boef is het, heerlijk dier!! Hij terroriseert het hele huis al... En is een held in vliegen vangen! Hier wat foto's van ons geliefde vriend;
Hoiii, mag ik me ook melden? Op 21 juli is de poes van mijn stalgenootje bevallen en ik ga uit dat nestje een poesje uitzoeken, ik kan niet wachten. Momenteel is zij zelf op vakantie (woont nog bij haar ouders) en zorgen haar ouders ervoor. Ik hoop 3 augustus te gaan kijken. Het zijn 3 tijgertjes en 3 zwartwitte.. Er komt er 1 naar mij, ik heb zelf al een Diva
Elvi_Elisa
Geplaatst: 27-07-16 22:22
Wat een te lieve kitten hierboven zeg! Dat witte "snebje/blesje" is ook heel mooi!
Ik zal morgen foto's plaatsen, via telefoon wil het niet ..:
Zal nog even kort voorstellende doen, Ik ben Elvi heb momenteel 1 oudere kat. Na het overlijden van mijn beste maatje vond ik het heel Moeilijk weer wat nieuw aan te schaffen, maar het kriebelt als kattenmens! Dit jaar begonnen met zoeken, eerst een cyperse en een rode op het oog, helaas opeens verkocht..: toen bij een nestje van kennissen, moeder poes overleed en ze wouden alles houden..: toen vond ik een Poekie look a like! Wezen kijken, verliefd en twee dagen later door een stom ongelukje kreeg ik een berichtje dat hij overleden was.. Eigenlijk was ik dus al behoorlijk klaar met het kittens zoeken toen ik deze twee monstertjes op bijzondere wijze tegen kwam.
Het zijn twee witjes, mannetje en een vrouwtje, vrouwtje heeft blauw en geel oog net als mijn overleden Poekie! Ik had meteen een enorme klik met ze, ze hebben iets speciaals dus dit klopte gewoon! Ze gaan dan ook Sento (afgeleid van ti sento wat ik voel je betekend) en jiwa (wat ziel betekend ) heten! Oftewel "ik voel je ziel" , zowel als een soort vernoeming naar Poekie en dat ik hun ook al sterk voel!
Ik zal morgen foto's plaatsen en even een paar pagina's terug bij lezen! Nu echt tijd om m'n bedje op te zoeken
lucifertje
Geplaatst: 27-07-16 22:24
Leuke namen vooral stoffer er blik! Mijn vriend wil sowieso dat er eentje majesteit heet, de andere weet ik nog niet, zijn katers. Ik word hun nieuwe butler idd
Namen dat was eerst ook een dillema! Voordat we dus gingen zoeken waten we al aan het bedenken! We wouden eerst welles en nietes doen (ik wou wel weer kittens, moeders was er eerst niet zo blij mee) Verder zal ik morgen het lijstje er eens bij pakken, ik weet wel dat er hele bijzondere gekke combi's tussen staan ( zoals disc en uzzie dat soort dommigheid )
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-16 22:30
Oooh lees ik daar witjes?! Nog een odd eyed! Leuk!
AnnemiekvM
Geplaatst: 27-07-16 23:18
Na weer even alleen meegelezen te hebben weer wat fotootjes van Loes en pip!
Joop lijkt wel een beetje op Karel Dat blesje is heel mooi idd, en die ogen..
Karel is een monster In het asiel was ie zo ingetogen en een beetje schuchter.. Nou de terrorpoes in hem is ontwaakt hoor, wat een boefje Maar ik kan hem nu al niet meer missen, het is nu al helemaal mijn maatje! M'n ouders en broertje zijn jaloers dat ie altijd lekker bij mij komt liggen slapen en hun alleen maar terroriseert
Iemand bij wie ik Karel mag inruilen voor een rustige, lieve kitten? Wat een monster is het
xniieeenke
Geplaatst: 28-07-16 15:06
WIEHOE! Mila is 11 weken en momenteel is ze al weer 1075 gram (net d'r behoefte gedaan haha) ze groeit echt als kool, zo jammer! Krijg morgen m'n camera dus maar even groeifoto's bijhouden en schattige kiekjes nu ze nog mini is.