Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja22 schreef:JJ mooi wat jij samen met jouw honden kan, het ziet er zo moeiteloos en gecontroleerd uit!
Ligt er nu een snoepje of iets aan het einde van de kattenloop?
JesdaJinn schreef:Natasja22 schreef:JJ mooi wat jij samen met jouw honden kan, het ziet er zo moeiteloos en gecontroleerd uit!
Ligt er nu een snoepje of iets aan het einde van de kattenloop?
Ja! Lekker stukje runderlong. Vindt Simba lekker haha.
Ben eerst begonnen met plank op de grond en dan gewoon recht er over laten lopen en dan daar belonen. Had eerst zo'n geel touch plaatje met lekkers. Weet ff niet hoe dat heet en nu ligt er alleen lekkers en straks ga ik hem elke keer foppen. Dan wel lekkers, dan 2x niet en 3x wel en ga zo maar door. Nu nog niet hoor en zo hoop ik dat ie altijd netjes maar beneden loopt.
Hij is net 1 jaar (15 juni) geworden dus alle tijd
KimD schreef:Is er een reden dat je bewust (?) met een jonge hond voor een 2o2o of 4o kiest ipv runnings? Ben ik wel benieuwd naar.
Natasja22 schreef:Jammer dat vrijdag zulk regenachtig weer was, maar gelukkig was de rest van het weekend wel droog.
Heb je alleen Agility gedaan of ook nog andere dingen?
Volgens mij is Wild echt leuk om aan mee te doen zoveel leuke workshops.
Hebben jullie het nieuwe inschrijfsysteem al gezien, moet het eerst nog zien of dat wat verbeterd. Lijkt mij een moeilijk systeem om geautomatiseerd uit te voeren.
Machie schreef:We gaan het wel zien dat nieuwe systeem. Ik vind dat er en boel haken en ogen aan zitten en voorzie veel meer gedoe met vriendjespolitiek maar misschien zijn mijn zorgen wel ongegrond.
KimD schreef:Machie schreef:We gaan het wel zien dat nieuwe systeem. Ik vind dat er en boel haken en ogen aan zitten en voorzie veel meer gedoe met vriendjespolitiek maar misschien zijn mijn zorgen wel ongegrond.
De vriendjespolitiek zou juist niet meer van toepassing moeten zijn, maar dat kan ik me dus niet voorstellen. e
Machie schreef:KimD schreef:
De vriendjespolitiek zou juist niet meer van toepassing moeten zijn, maar dat kan ik me dus niet voorstellen. e
Juist wel, want een vereniging kan mensen in mandjes omhoog zetten. Tenminste, ik verwacht dat dat kan ivm 'vrijwilligers'.
Machie schreef:Klopt. Ik ben er niet allemaal perse fan van zoals het straks gaat. Maar heel eerlijk? Ik loop sowieso steeds minder wedstrijden. Vind veel keurmeesters gewoon echt niet fijn voor Blekz. Dan ga ik liever lekker beetje trainen met vrienden
KimD schreef:Sowieso, als de sport op deze manier blijft doorgaan bestaat hij in NL niet meer binnen een aantal jaar.