Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Isaboy schreef:Ik ga ook hier maar even de vraag stellen... Want het is zo moeilijk
Eerst maar vooropgesteld rocksy is giardia vrij eindelijk na 5 weken tobben.
Waren jullie pups snel zindelijk ?
Onze pup nu 14 weken oud is namelijk nog niet zindelijk het kwartje dubbeltje of wat dan ook wil maar niet vallen lijkt het.![]()
Ze piept niet en als ze piept heeft ze het al gedaan of is er gewoon middenin gaan liggen. En het is nou niet dat ze geen ruimte heeft.
Poepen doet ze meestal gewoon buiten maar net ineens binnen laten we het houden op een vergissing. En buiten nog eens 2 x nou had ze op stal wel aardig het een en ander lopen vreten.
Als ze losloopt in de woonkamer kan ik ook blijven ruimen ze geeft het gewoon niet aan. Ja heeeeeel soms bij de balkondeur daar loopt ze dan heen en als ze dan een plasje doet doen we haar goed belonen.
Soms laat je gaat naar buiten gaat ze gewoon liggen slapen. Je draait Je om en ze is binnen en gaat daar plassen.
Ook zit ik met het water ze is een natnek vanaf begin af aan we hebben haar altijd op onbeperkt water staan.
Maar soms drinkt ze zoveel achter elkaar dat we om de 5 min naar buiten moeten omdat ze zoveel moet plassen.
Het zelfde met trainen wat een ramp is ze alleen als het haar uitkomt wil ze meedoen anders gaat ze gewoon liggen of ze loopt weg en dan kan je dat snoepje stuk kip of ander lekkers voor haar neus houden..... Als ze er wat voor moet doen nou laat dan maar Want daar heb ik geen zin in.

CupCakes_ schreef:Jip is vrijwel zindelijk nu met 17 weken. Al heeft hij nog wel af en toe een ongelukje als ik niet goed oplett of het te lang duurt.
zorry wat een leuke puppy's
xDenies fijn dat het een goede ervaring was voor Mera!
Gisteren was ik een hele dag aan het werk, dus moeders moest voor Jip zorgen. Die had alleen een verjaardag op een Zorgboerderij waar honden niet welkom waren. Ze heeft Jip in de bench gedaan en de buurvrouw is elk half uur gaan kijken, maar meneer lag gewoon heerlijk te maffen! Best wel blij dat hij daar niet moeilijk over doet.
Jip ligt trouwens wel vaak op zijn voor en achter poten te bijten. Kan dit groei pijn zijn?
Bij witte poten zie je dan vaak dat ze een rode kleur krijgen. Maar dan gaat het echt om bijten bij de kussentjes en tussen de tenen. Citaat:Jip ligt trouwens wel vaak op zijn voor en achter poten te bijten. Kan dit groei pijn zijn
Ik vind veel wit leuk. Ben benieuwd welke het wordt!

Zoe_97 schreef:Hier eigenlijk nooit aandacht aan geschonken. Zelf niet gaan kijken maar gewoon voortdoen met wat je bezig was. Ik heb geen enkele hond die er bang van is.
DatBenIkNou schreef:Zoe_97 schreef:Hier eigenlijk nooit aandacht aan geschonken. Zelf niet gaan kijken maar gewoon voortdoen met wat je bezig was. Ik heb geen enkele hond die er bang van is.
Ik word altijd beetje verdrietig als mensen dit soort opmerkingen maken alsof je vuurwerkangst zelf veroorzaakt als baas. Eén van de drie is hier extreem gevoelig voor geluid. Als mijn buren 2 huizen verderop een gaatje moeten boren in de muur, zit zij hij hijgend en trillend tegen mijn been aan. Zij is de middelste qua leeftijd en heeft een oudere stabiele hond boven zich die ik toch écht hetzelfde heb opgevoed. Ik ben gisteren al met medicatie begonnen van de dierenarts omdat zij nu al niet meer naar buiten durft. Als er ergens verder in de wijk iets van vuurwerk te horen is, is ze direct van de kaart. Al lopende plast ze dan zodat ze zo snel mogelijk weer naar binnen kan. De andere 2 laat ik dus apart uit, want die hebben het niet.