Na lang denken heb ik De Kennelnaam. Ik hoop echter dat 'n wel nog mag. Iemand daar wat zinnigs over te zeggen? Ik heb als naam Bold 'n Bohemian in gedachten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Zo. Heb me aangemeld bij de vereniging als aspirant fokker. Volgende week ontvang ik nog meer papieren om in te vullrn![]()
Na lang denken heb ik De Kennelnaam. Ik hoop echter dat 'n wel nog mag. Iemand daar wat zinnigs over te zeggen? Ik heb als naam Bold 'n Bohemian in gedachten.
mirjamalvaro schreef:Mooi zo denise!
Ok, heb wel een kennelnaam in mij hoofd. Maar vraag die pas in zweden aan. Alleen las ik dat ze dan ook je "kennel" komen inspecteren. Maar mijn honden leven gewoon in huis
Zoe_97 schreef:Niet wereldwijd enkel fci aangesloten landen. AKC kennels zal je er niet in terugvinden.
Maar ik denk wel dat Zweden een fci land is
KimD schreef:Foto's zijn gemaakt, nu weer bijkomen. Ik onder het genot van koffie, Harvey onder het toezicht van Zuster Ronja!
[ [url=m/sRh4tM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van schreef:Ik gebruik thema's vind ik veel leuker dan het alfabet volgen. Ons eerste nest was het sterrennest en het tweede nest is vernoemd naar mijn overleden hond Nova.
Wat je ook vaak ziet bij fokkers die het alfabet volgen dat verschillende fokkers namen geven die vrij veel op elkaar lijken. Ons ras heeft grotendeels beginnende fokkers dus heel veel A en B namen en zoveel leuke namen beginnend met een A zijn er nou ook weer niet