Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-19 12:53

Dat klinkt heel fijn!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 17:33

Bo is echt mijn maatje maatje. Waar ik ga, daar gaat hij. (behalve buiten aan de lijn, volgens mij snapt ie dat ik aan de andere kant van de lijn zit en zodra die spanning er vanaf is ik kwijt ben ofzo :P) Dat zou ik wel graag terug willen zien (behalve het buiten gedeelte, want daar zijn we dus op gezakt met de cursus :') )

Maar ach … verder … laat het maar gewoon komen! Toentertijd zei ik dat ik geen hond met flubberwangen wilde .. en wat heb ik ………

Afbeelding

Zien jullie die pup hier al tussen? :') (nee … die manden horen niet zo te staan …)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-19 17:34

Je komt altijd thuis met wat je net niet zoekt haha

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 18:44

Jaa haha zelfde als met een paard kopen vaak kom je niet thuis met wat je dacht :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 19:48

Jaa, ook daar kan ik over mee praten :P

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 22:50

Qua paard(en) kan ik daar helaas over meepraten :'). M'n honden waren precies wat ik zocht, alles wat ik nodig had en nog veel meer <3.

Misschien komt er binnenkort toch nog 1tje, maar niks is zeker dus ik zeg nog niks :):)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 22:51

Ohhh spannend ZoZenn :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-19 22:58

Spannend Zozenn!

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 23:00

Yasss :):)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 23:16

Ik ben de eerste 2 keren ook thuis gekomen met wat ik niet wilde.
Hond 1:
Ik zocht: een eered border collie reu met stamboom.
Ik kocht: een zwart witte teef uit het asiel.

Hond 2 kwam ik al dichter in de buurt:
Ik zocht: een eered border collie reu let stamboom
Ik kocht: een chocolade border collie reu met stamboom.

En hond 3 zit ik er helemaal op
Ik zocht: een zwart wit teefje zonder fokbeperkingen met Showkwaliteit en stamboom.
Ik heb gekocht: een zwart wit teefje zonder fokbeperking met showkwaliteit let stamboom. Nu nog enkele weekjes geduld.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 23:47

Haha, ach ik ging voor bruin wit en het werd lilac wit. Is lichtbruin in mijn ogen dus ach :P Hij is beter dan ik ooit had kunnen dromen!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 00:05

Ik ging voor een hond met prikoren, mocht het iemand zijn opgevallen, die hebben we nog steeds niet in huis. :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 00:14

KimD schreef:
Ik ging voor een hond met prikoren, mocht het iemand zijn opgevallen, die hebben we nog steeds niet in huis. :')

En ik wilde borders met tipped oren

Afbeelding
2 met prikkers. Hopenlijk blijven die van aelynn wel tipped :p

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 00:51

Mijn man en ik werden het niet zo eens over wat voor hond. Wou zelf graag een herder. Mijn man wou graag een Amerikaanse bulldog.

En laten we daar nu net een kruising van tegen komen en dat het klikte met ons gezin. En we zijn dolblij met Senna.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 07:20

Wat ik wil ga ik nooit krijgen. Mijn droom een hertenrode (donker geel) boxer reu, groot, grof, wit in zwart masker, wit op borst, wit in nek, best wat wit aan de poten en witte staartpunt. 3 boxers gehad en deels voldeden ze allemaal qua uiterlijk. Helaas door de algemene gezondheid komt hier geen boxer meer. Verder passen enorm veel rassen bij mij dus keuze is reuze als er een plek vrij is. Tenminste voor zo lang ik alleen ben haha.

Er zijn rassen en kruisingen die ik graag zie en goed aan kan maar nooit zou nemen als ik een druk sociaal leven heb. Mijn huidige duitser x mechel bijv. Zou ik nooit tevreden hebben kunnen houden en relaxt mee hebben kunnen leven als ik nu nog bij mijn ouders had gewoond waar het net een zoete inval is. Daarom toen ook de keuze voor labrador x rottweiler ivm wel wat steviger karakter en uiterlijk dan de lab maar door lab gedeelte veel meer gezinshond. Hij vond het heerlijk een huis vol mensen en zeker kinderen. Mijn herder niet die zou het afschuwelijk vinden. Terwijl die kleine hier het wel kan waarderen al hoewel niets gewend dus vind het wat spannend maar iedereen vind hij leuk

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 07:29

Zoe_97 schreef:
KimD schreef:

[ [url=m/rBlf5f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tippers zijn wel iets makkelijker te manipuleren. Toen Dana rond haar eerste loopsheid kwam gingen haar oren ook staan. Wij hadden van de fokker een soort klei gel meegekregen, een klein beetje op het puntje van het oor en ze gingen tippen.

Aan die satellieten wat Guinness en Harvey hebben viel vrij weinig te manipuleren. _O-

En Puk kwam al met de afdakjes, maar ze is er zo schattig mee. <3

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 07:35

Ik ben gisteren even compleet uit m'n dak geschoten, was Daisy rustig aan het uitlaten bij het hondenuitlaatgebiedje. Ging voor het eerst dat ze in een keer met me mee liep zonder vanalles tussendoor. Loop ik terug, het was rond half 9, komen er jongens om de hoek welke een stuk vuurwerk om de hoek (naar ons) gooien. Ze hadden mij en pup niet gezien dus de ene vloog vervolgens op z'n fietsje zowat de sloot in. Maarja Daisy (en ik) schrok zich rot natuurlijk.. ik heb ze even verteld dat ze dat lekker met oud en nieuw gaan doen en nooit meer op een hondenuitlaatstuk. Kreeg alleen maar heel veel sorry mevrouw terug, had ik op dat moment vrij weinig aan, heb ik ook direct aangegeven, want jongens nou was ik met oud en nieuw expres al naar schoonouders omdat je weinig hoort, had ze niks van t vuurwerk en dan gooien jullie even een vuurpijl naar d'r hoofd.. Daisy bleef gelukkig wel bij me (loopt ook nog niet los daar) en vanmorgen weer hetzelfde stuk bewust gedaan, ze had er gelukkig tot nu toe niks van. Maar jongens, wat werd ik even boos..

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 08:02

Pfff wat een idioten lopen er toch rond. Ik hoop zo dat het een keer wordt afgeschaft, er zijn gewoon te veel mensen die zich niet normaal kunnen gedragen en dat in combinatie met explosieven, no thanks.

Wij wilden wel echt een poedel en zijn daar ook voor gegaan. Het is ook onze eerste hond samen. Wilden graag een intelligent ras maar herders zijn voor ons vaak te druk/nerveus. En het niet verharen is een fijne bonus. *D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 08:41

Och het ras is ook prima gelukt. Daar kan weinig aan mis gaan :P

Jeetje wat een idioten...

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-19 09:54

T is al heel wat dat ze het niet expres deden blijkbaar maar wel goed schrikken :(
Naar boellie hebben ze eens bewust gegooid. Maar gelukkig boeide het hem niks!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 09:58

Wauw wat een idioten.

Ik ben op t moment van mening dat als er ooit weer een hond kom dat ik voor een herplaatser zal gaan. Nala haalt op t moment t bloed onder mijn nagels vandaan en het is nog maar 9 uur.

Ze is enom aan het uittesten en zien tot hoe ver ze kn gaan tot we boos Worden. Luisteren. Wat is dat :+ veel tot 10 tellen en met haar bezig blijven met trainen, wandelen, doggy puzzels. Maar nee dit is niet aan mij uitbesteed haha.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 10:09

Hahaha daarom zijn er benchen uitgevonden hoor. Vervelende pups zijn gewoon moe. Dat kan ook s ochtends vroeg. Dus bench in met lekker knaagwerk en over paar uur beter. Offff neem er 6 dan houddn ze elkaar bezig met alsnog moeie pup in bench om 9 uur haha

Mij uit testen dat ken ik niet. Misschien omdat ik alleen ben en zelf heel duidelijk ben. Bij Kenzo kwam het vast omdat hij herder was aldus mijn baas maar Kymo is terrier x lab en 6.5 maanden en luisterd ook als een trein.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-19 10:14

Als ik ze overdag eens beu ben verdwijnen ze ook de bench in hoor. Mooie plek voor een time-out.
Maar meestal is dat alleen als vriendlief thuis is. :+ anders liggen ze gerust heel de dag te slapen..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 10:14

KimD schreef:
Zoe_97 schreef:
[quote="KimD"
[/quote

[ [url=m/rBlf5f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tippers zijn wel iets makkelijker te manipuleren. Toen Dana rond haar eerste loopsheid kwam gingen haar oren ook staan. Wij hadden van de fokker een soort klei gel meegekregen, een klein beetje op het puntje van het oor en ze gingen tippen.

Aan die satellieten wat Guinness en Harvey hebben viel vrij weinig te manipuleren. _O-

En Puk kwam al met de afdakjes, maar ze is er zo schattig mee. <3

Aan daeva’s oren heb ik niets gedaan. Die van Kenai zijn wel lang geplakt geweest. Maar die dingen staan ze stevig dat je ze na een week los deed en ze onmiddelijk weer rechtgingen. Na enkele maanden opgegeven. Gelukkig zijn bij borders 3 oorstanden goedgekeurd :D

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 10:15

Een snurkende pup zal je bedoelen om 09:00. Wij houden van uitslapen en zeker als je het laatste uur bij vrouwtje in bed mag liggen. Er wordt hier een heel bos omgezaagd }>