Ik heb op bol.com zo'n partytent besteld voor als de konijnen op een andere plek id tuin moeten (waar veel zon is)
. Gaat een mooi zicht zijn, de tuinmannen zullen ook niet weten wat ze zien
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb op bol.com zo'n partytent besteld voor als de konijnen op een andere plek id tuin moeten (waar veel zon is)
. Gaat een mooi zicht zijn, de tuinmannen zullen ook niet weten wat ze zien
. 
niet mijn probleem wat een ander ervan vindt en daarbij, liever een tentenkamp dan een ren waar het 33 graden is... Nu hooguit 25 gok ik. Heerlijk! Alles voor de beestjes.
Die partytent zal volgens mij nog wel een stukje erger zijn dan jouw oude gordijnen hoor
. Eoweyn_x schreef:Dit zijn gewoon oude gordijnen
En tja, tentenkamp. Dat kanniet mijn probleem wat een ander ervan vindt en daarbij, liever een tentenkamp dan een ren waar het 33 graden is... Nu hooguit 25 gok ik. Heerlijk! Alles voor de beestjes.
Maar ik snap dat het voor sommigen afbreuk doet aan de modeltuin hoor, met het prachtige tot in de puntjes verzorgde grasveld en de mooie totaal niet verwilderde bamboe
m'n moeder vindt het allemaal best.

. Is op basis van natuurlijke oliën. Stinkt nog erger dan vliegenspray voor de paarden
. Als die vliegen nu niet uit de buurt van de beesten blijven weet ik het ook niet meer. Ik spray ze hier na de vakantie mee in. Heb ze net gisteren behandeld met Anti Myiasis van Beaphar
! Aan die "maden weg" zullen ze zeker niet aan gaan likken. Die bestaat ook alleen puur uit natuurlijke oliën.
Af en toe liggen ze lekker tegen elkaar aan in de zandbak (natgemaakt en coolpacks eronder) om weer af te koelen, maar tot nu toe lijkt het nog goed te gaan.
.
Het is hier binnen 28 graden, wat op zich meevalt met de temperatuur buiten
!!!