MyWishMax schreef:Bij ons mag KI alleen als beide honden zich al eens natuurlijk hebben bewezenBalen kiwi
Bij ons ras mag KI nietAlleen natuurlijke dekkingen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bamorka schreef:Dankjewel kiwitje! Ze heeft dan wel geen stamboom maar fokkers hebben beide ouders in bezit en ook grootouders en de overgrootouders zaten ook bij hun in de familie. Bijna wel zeker dat het een 100% chi'tje isEn anders maar niet, ik vind d'r geweldig
![]()
Je ziet bij veel stamboomfokkers echt dat 'rattenhoofd', uitpuilende ogen, kort neusje en een zo bol mogelijke schedel (waardoor ze een open fontanel kunnen hebben). Wat ik zelf ontzettend lelijk vind en het is ook helemaal niet gezond
Dankjewel Loolotte!
Bamorka schreef:Wat balen kiwitje!
Over KI bij honden heb ik echt geen verstand dus daar kan ik niet over meepraten
Dit is onze aanwinst!
[ [url=m/fLrruQ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/thdfmL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZMiYxp.jpg]Afbeelding[/url] ]
StonedRomy schreef:Mijn hond is nog beter onderzocht met meer informatie toen ik Google had geraadpleegd en dacht dat ze dan maar een ontsteking had. Kon meekijken, uitleg gehad, eierstokken na gelopen op cyste etc. Iedere keer als olivia bewoog begon ze opnieuw, want ze had iets kunnen missen doordat de echo misschien verschoven was.