Ik heb juist bewust raskatten, omdat mijn vorige asielkat is verdwenen. Toen wilde ik nooit meer een buiten-kat. Op zich had ik niet per se een raskat gehoeven maar er werd me eentje aangeboden die ik gelijk geweldig vond

en nu heb ik er een tweede bij van dat ras. Nu wel bewust een herplaatser gekozen, dat vond ik een prettig idee.
Niks veranderlijker dan katten: vanmorgen keken beide katten elkaar nog uit de boom, nu liggen ze samen in een mandje tegen elkaar aan heerlijk te slapen!!!!!!! Ik ben hier zooooo blij mee, het zijn zulke sociale dieren deze specifieke katten dat ik ze die vriendschap echt gun
Leuk om te lezen dat iedereen hier bewust kiest voor een bepaald type kat. Als je er maar bewust mee bezig bent, dan is het goed denk ik

ieder zn voorkeur.
En idd, die nestjes op Marktplaats met mixjes 'raskatten'... het ergste vond ik nog dat ik las 'kruising Ragdoll met Europese korthaar. Kittens lijken op de moeder maar kunnen nog langharig worden!' Voor 500 euro... als de kittens langharig zouden worden dan kon je dat al zien... dan heb je dus gewoon een HTK voor 500 euro waar niks aan getest is en geloof me dat je dat wel wil met een Ragdoll-mixje. Maar blijkbaar verkoopt het ook nog.