Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vind het zonde van het geld, vind haar leuk zoals ze is.
Toen mocht baasje er alsnog met de krant achteraan haha.
In ieder geval herder. 
Zwemmende ZhuZhu dus. Kwam ze wel weer makkelijk op de kant? Gelukkig is het nog niet zo koud
Geen prutsloot? Anders stinken ze ook zo fijn een uur in de wind.
En is die kat nou zo gigantisch? 

Ze is best groot en nog maar 10 maanden. Laatste foto was ze denk ik een maand of 6.
Cayenne schreef:Sjolvir, zou een thundershirt misschien wat zijn? Ik heb er verder geen ervaring mee, maar hoor en lees er goede verhalen over. Zo'n knallen CD schijnt ook wel te werken. Ik wil met Fajah ook laten wennen aan onweer, want bij knallen duikt ze in elkaar en staat te trillen op haar pootjes. Op onweer reageert ze trouwens dan weer niet.
Hier staat een mooie uitleg over BAT. Ik vind het heel interessant klinken en denk dat het wel aansluit bij haar.
http://www.moniquebladder.nl/wat-is-bat-voor-je-hond/
De echtgenoot van de mevrouw die Fajah heeft gesnapt was erg boos en ging flink tekeer dat we haar moeten laten afmaken etc. Daar was ik ook nogal van overstuur door. Ik snap dat hij boos is, maar ik probeerde uit te leggen dat ze een verleden heeft en dat we hard met haar aan het werk zijn en dit echt een ongeluk was. Het was duidelijk sowieso geen hondenliefhebber. Ik zou het jammer vinden als ze nu een stempeltje krijgt terwijl het haar schuld niet is.
Dat is echt wel heel zoet.
(voor we een hoosbui op ons dak kregen en ik een zwartwitje had 

. Maar hij was niet snel genoeg, dus ZhuZhu haalde hem in. Hij stopte en dan is de jacht ook afgelopen. ZhuZhu en Miep snuffelen eens aan die fox, maar ook dat vond hij doodeng. Die vrouw jammeren van ach en wee en ik was zo verbaasd over het geheel, dat ik alleen kon zeggen: 'zo, dat is geen slimme hond'

. Mijn man zit op zijn werk (althans, dat maakt hij mij wijs
) en ikwas toen nig aan het mesten.