Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Riel schreef:Ik denk vooral dat je vanaf het begin iets duidelijker had moeten zijn. Je hebt hen het gevoel gegeven dat de keuze voor een groot deel bij hen lag. Mooi dat je ze informeerde dat de kat nog leefde maar op het gebied van communicatie kon het allemaal nog scherper, vlotter en duidelijker, ook van jou kant. Dit zie ik hier als een belangrijk leerpunt, niet enkel voor TS maar voor iedereen.
Duidelijk communiceren = moeilijk maar belangrijk.
Nikass schreef:Maralyn wel eens van positieve feedback gehoord?![]()
Mensen geven hier gewoon een advies over betere communicatie. Kan ts in een volgende situatie misschien gebruiken
Ikeje schreef:En toch begrijp ik niet waarom de voormalig eigenaren direct in het hokje slecht en/of kwaadaardig worden geplaatst enkel omdat ze niet adequaat met de situatie zijn omgegaan.
Jildau schreef:Ikeje schreef:En toch begrijp ik niet waarom de voormalig eigenaren direct in het hokje slecht en/of kwaadaardig worden geplaatst enkel omdat ze niet adequaat met de situatie zijn omgegaan.
Ik had al geen medelijden met ze omdat ze hun kat niet hebben laten chippen. Eigen keus maar dan moet je later ook niet gaan zeuren als je dier kwijt is.
Ikeje schreef:En toch begrijp ik niet waarom de voormalig eigenaren direct in het hokje slecht en/of kwaadaardig worden geplaatst enkel omdat ze niet adequaat met de situatie zijn omgegaan.
moyra schreef:Ik maak het momenteel mee dat er een vermiste kat ( hoogstwaarschijnlijk) bij mij op stal zit.
Hier treft het een eigenaar die 3 maanden geleden aan het hek stond dat ze haar kat al 10 maanden kwijt was/is en ze tips had gekregen dat er rond onze stal een zwarte kat liep.
Eerst dacht ik dat ze onze eigen stalkat bedoelde maar na goed nagedacht te hebben is mij de kat waar zij over getipt was ook opgevallen.
Weken verstrekken voorbij en inmiddels heeft de kat onze stal als veilig bestempeld maar kunnen we hem niet benaderen.
Zondag lukte het mij om duidelijke foto's te maken en voor 99% lijkt het echt om de kat te gaan.
Al 2 weken zit de eigenaresse s'nachts bij ons op stal met een vangkooi.
Absoluut petje af voor dr!
Misschien dat ik daarom deze eigenaren extra laks vind![]()
Ze lijken er 0,0 moeite voor te doen!
Ik zou het net als ts op Den duur afgesloten hebben.
Ts heeft ook emoties en daar word naar mijn idee door de oorspronkelijke eigenaren geen rekening mee gehouden maar ts moet dat wel met dat van hun doen?
beatje schreef:Ik wil niet veel zeggen,maar jij bent als assistente toch ver over de normen gegaan van wat mag,je had eerst contact met die meneer moeten nemen.
Als ik dat hier had gedaan had ik toch echt ontslag gekregen ,dit gaat echt buiten je bevoegd heden om.
beatje schreef:Ik wil niet veel zeggen,maar jij bent als assistente toch ver over de normen gegaan van wat mag,je had eerst contact met die meneer moeten nemen.
Als ik dat hier had gedaan had ik toch echt ontslag gekregen ,dit gaat echt buiten je bevoegd heden om.