Sinds een paar dagen hebben we er een CC bij. Een reu van 10 maanden oud, bij ons geboren en nu helaas weer bij ons terug. Daar zoeken we dus een hele goede baas voor, waar hij wel mag blijven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Hoe is hij met andere honden, Diablo?
Reuen en teven, groot en klein?
En wat kent hij en kent hij niet allemaal in het dagelijkse leven qua gewoontes, training...?
En wat zijn de vereisten om hem een goede thuis te mogen bieden?
zerena schreef:Vanaf welke leeftijd kun je ongeveer echt zeggen of een hond sociaal is/blijft of niet?
Ik neem aan dat gezien hij 10 maanden is, dat de kans vrij groot is dat hij dat gewoon blijft?
Of kunnen ze ook echt nog zo'n omslagpunt hebben?
briitje schreef:zerena schreef:Vanaf welke leeftijd kun je ongeveer echt zeggen of een hond sociaal is/blijft of niet?
Ik neem aan dat gezien hij 10 maanden is, dat de kans vrij groot is dat hij dat gewoon blijft?
Of kunnen ze ook echt nog zo'n omslagpunt hebben?
Helaas is dat niet altijd waar. Ze kunnen met/tot hun 3e nog veranderen. Dan pas zijn ze geestelijke volwassen.
Dus ja kunnen nog een omslagpunt hebben
loez schreef:Ongecastreerde reu, puberteit, kan qua gedrag nog wel veranderen ja. Maar dat ligt ook een stukje bij jezelf. Als hij gewoon regelmatig meegaat naar bijvoorbeeld andere honden, zal het meevallen. Maar das altijd de vraag.
Beast was in die periode ook nog lief tegen alles. Daarna nog, behalve sommige andere reuen. Maar dit was aan de lijn. Dan liet ik hem ook niet los Hihi