aangezien ook hartruisje erger word bah.. al zijn daar ook medicijnen voor Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aangezien ook hartruisje erger word bah.. al zijn daar ook medicijnen voor
. En ze werd wel depressief van het niet meer fijn kunnen bewegen. Dus op de gok gedaan (ze moeten ook onder narcose en met zo n hartruis is dat riscant. Alhoewel ze wel een speciale oude-honden-narcose kreeg. Dat herstellen van die narcose ging nog het lastigst. Ook door die denentie. Maar ook daar heb je happy pillen voor
. Het is nu bijna 2 jaar geleden dat die korrels erin zijn gegaan. Ik had uitgerekend dat ze nog 3 jaar mee moest gaan om kiet te spelen met de kosten van de pijnstillers. Dus ze moet nog even mee
. Fabster schreef:Met pokkeweer moet je toch wat: Miep koekjes zoeken.
https://youtu.be/pQIQPqIPytc
Miep was een serieus opgeleide speurhond. Maar met de leeftijd gaat ook de neus wat achteruit.
Ceetje_bokt schreef:Vorige week is Jack geopereerd aan een gezwel in haar bek en gisteren kregen we de uitslag: helaas kwaadaardigZe is 11 jaar en geven haar nog een geweldige resttijd. Heel gek idee, want ze is nog heel actief en vrolijk en vreet als een dijker.

. We zijn Miep nooit kwijt! En aangezien ze doof wordt en dement is, maakte ik me echt zorgen! Hoge geluiden hoort ze nog wel, dus ik liep als een gillende keukenmeid naar haar te roepen. Gelukkig hadden we haar snel weer, maar moet haar toch beter in de gaten gaan houden!