Milkberry schreef:Ze zien vanzelf in dat deze aanpak niet werkt. Want ze verliezen geld. Dus hopelijk gaan ze inzien, voordat ze failliet gaan, dat ze hun aanpak beter kunnen veranderen. Door sea pens te bouwen bijv. Dat trekt vast meer bezoekers.
ze pakken het veel makkelijker aan, grote zeedieren niet meer aanschaffen, natuurlijk verloop z'n gang laten gaan.. richten op net zoveel klein spul in kleinere bakken en samenwerken met andere parken zodat er een gezamelijke toegangskaart ontstaat, waar seaworld vast voldoende inkomsten uit haalt..
veel parken doen dit onderling.. koop een abo voor het een en je kunt bij het ander ook gratis of zeer goedkoop naar binnen..
In mijn geval.. Ik heb een seizoenspark Gardaland, driemaal raden waar ik gratis naar toe mag en waarvoor ik ook nog eens 6 kortingskaarten (toegang dan 5 euro) kreeg.. staan braaf naast elkaar en hele rijen staan er voor de deur.. zo raken ze echt niet noodlijdend... was 1 eruit, mocht er weer 1 bezoeker in.. en een vreselijk gedrang..
voor mij eens maar nooit weer, vind het echt drie keer niets, ook het grote aquarium zit gewoon te vol gepropt naar mijn mening om behoorlijk te kunnen bewegen (daar dus vooral haaien nu.. nog 1 zeehond aanwezig.. triest. hadden ze wat mij betreft beter weg kunnen schenken)