Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar het was het waard, dat snappen jullie.
  Maar het was het waard, dat snappen jullie.   

Marg schreef:Gefeliciteerd met de kittens!
Wij blijven met onze Ragdoll helaas maar tobben. Beestje was ziekig toen wij hem ophaalden bij de fokster. Lang verhaal maar hij is niet zo sterk. Hij is goed opgeknapt en is nu ok, behalve dat hij regelmatig diarree periodes heeft. Lekker met zo een langharige kat. Moet elke keer wassen en kammen en de bak zit onder :-(.
Soms heeft hij er koorts bij. Zijn ontlasting is al op van alles onderzocht en geen beestjes of wormen. Ik heb dieetvoer van de dierenarts en dat helpt ook niet echt. Toch lastig want weet niet zo goed meer wat te doen.

Hoi, ik meld me ook weer. Sinds eind Juni zijn onze kittens er. En ze groeien als kool. Vooral de kater. Inmiddels is hij al gecastreerd omdat hij steeds bovenop zn zusje sprong en ik wilde liever geen kittens van kittens.  Dus is hij met 5.5 maand geholpen. Zijn zusje word pas rond 11 of 12 maanden geholpen.
 Hoi, ik meld me ook weer. Sinds eind Juni zijn onze kittens er. En ze groeien als kool. Vooral de kater. Inmiddels is hij al gecastreerd omdat hij steeds bovenop zn zusje sprong en ik wilde liever geen kittens van kittens.  Dus is hij met 5.5 maand geholpen. Zijn zusje word pas rond 11 of 12 maanden geholpen.

zit overal op en aan.soms om moedeloos van te worden
 zit overal op en aan.soms om moedeloos van te worden   

ik vind dat zo'n knapperd.
 ik vind dat zo'n knapperd.  ik ben een windhond vachtje gewend dan heb je geen last van haar. Ik denk dat het wel mee valt qua dik zijn, maar dat buikvel blijft raar.
 ik ben een windhond vachtje gewend dan heb je geen last van haar. Ik denk dat het wel mee valt qua dik zijn, maar dat buikvel blijft raar.