Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Floss_ schreef:Volgens mij is die grijze ook geen echte Wyandotte... de staart is te lang (toch?)
Maar wel érg leuke kipjes om te zien hoor!
Antheman schreef:_Floss_ schreef:Trouwens: update van mijn kant...
De kips blijven...
Fijn
Amaris schreef:Dat rennen ook he!
Amaris schreef:Bij mijn new hampshires is me dat wel tegen gevallen die afhankelijkheid, die gingen echt staan roepen voor de achterdeur als ik in de keuken bezig was. Dat was niet altijd grappig.
Shanelle schreef:Amaris schreef:Bij mijn new hampshires is me dat wel tegen gevallen die afhankelijkheid, die gingen echt staan roepen voor de achterdeur als ik in de keuken bezig was. Dat was niet altijd grappig.
Bij ons net hetzelfde, onze keuken kijkt uit op de kippies en onze Betty komt dan ook meteen naar die kant gelopen en maar tokken en roepen. De cochintjes komen enkel afgelopen als we effectief buiten komen haha, anders valt er toch niets te rapen als wij binnen zijn. Geluid komt daar trouwens niet echt uit voorlopig, net zoals een ei. Maar dat schijnt normaal te zijn. Ben wel eens benieuwd naar onze mini-dametjes hun eitjes tegenover de raketvormpjes van onze BdL hihi!
Ik heb trouwens nog een vraag. Momenteel zitten ze met z'n 3tjes op een stuk voortuin van ruim 16m². Maar ik zou ze graag langs ons huis naar de achtertuin laten gaan af en toe om daar wat te scharrelen op vers gras. Maar gaan ze dan 's avonds vanzelf terug naar hun hok denken jullie? Of moeten we ze echt gaan dragen? Daar heb ik namelijk niet zo'n zin in...