. Sterkte nog marleen met het verlies
. Onze jazz is nog steeds even gek als altijd 2 maanden terug voor het eerst loops geweest wat een ellende. Vind wel dat ze kwa karakter is veranderd sinds de loopsheid, komende zomer word ze gesteriliseerd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Sterkte nog marleen met het verlies
. Onze jazz is nog steeds even gek als altijd 2 maanden terug voor het eerst loops geweest wat een ellende. Vind wel dat ze kwa karakter is veranderd sinds de loopsheid, komende zomer word ze gesteriliseerd.
En leuke maar ook zielige verhalen
Sterkte
Nu bij 2 DA geweest en ze zeggen beide dat het het syndroom van Horner kan zijn. Had daar nog nooit over gehoord. Nu laat ik a.s. donderdag een test doen waaruit ze kunnen zien of dat ook echt het probleem is. Maar mocht dat het niet zijn heeft ze misschien een tumor in haar koppie
Daar ben ik zo bang voor.

Misschien dan niet geheel rastypisch, maar wel een prachtig kleurtje en koppie!
Onze vorige hond, een Schotse Collie, was wel bitsiger gedurende haar loopsheid. Dan had ze liever dat je van haar af bleef.. Voorlopig plannen we dan ook niet om haar te steriliseren. Bij de Collie hebben we dat ook nooit gedaan.
) Tijn8 schreef:[ [url=m/Wukw6t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PGsG3G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze nieuwe aanwinst. Geen stamboom maar wel een corgi. Ik denk dat er veel Pembroke inzit terwijl we hem als Cardigan hebben gekocht.
. Blue merle komt niet voor bij pembrokes dus moet wel een cardi zijn. Ik ben verliefd! Bonna schreef:Hij heeft wel een aandoenlijk hoofdje![]()
Claudia85: wat vind je veranderd aan het karakter van Jazz? is dat ook de reden voor castratie?
Verder een paar keer los gelaten en ze bleef super flink bij ons. Na de shoot nog even bij mijn tante geweest, huis dat volledig voor haar onbekend is, en ze gedroeg zich echt super. Echt een droomhondje nu 

In die les heeft ze het uiteindelijk toch wel twee keer gedaan. Het hangt een beetje van haar mood af.. Helaas is de les iets minder goed geëindigd doordat een instructrice besloot om op de weide ernaast met haar honden te ravotten en een balletje te gooien etc.. Daar werd ze dus knettergek van. Behoorlijk vervelend en een beetje aso van die mensen, maar goed. Het is een feit dat zeker is dat ze ook maar moet leren in drukkere omstandigheden om gefocusd te blijven, maar ergens ook wel logisch dat ze mee wil spelen.. Ze zit nu nog in de jeugdgroep, maar mag volgende les overgaan.

Ben zo blij voor je! Hopelijk nu een mooie nest met gezonde pups waar jouw levensgezelletje tussen zit.
Ik blijf haar prachtig vinden. Toonde haar onlangs nog aan mijn moeder - ik was aan het rondkijken op de website van Small Hill Rebels. Zou stiekem wel graag nog een Merle willen
Maar we zijn beetje bang dat het niet gaat klikken met onze huidige Corgi. 
K-1820 by Lynn Hertogs, on Flickr
Carwyn by Lynn Hertogs, on Flickr