leuk zelfde kooi als ik voor mijn mannen had vondt hem wel fijn in gebruik alleen minder om schoon te maken ( de mannen pieste van boven naar beneden en dat eidigte niet altijd binnen de kooi haha )
die van mij gaan tot nu toe heel schoon in 1 hoekje zitten dus hoop dat het goed gaat komen. kan hem voor € 50,- ophalen inclusief de spullen die er in zitten. mooi prijs je vond ik.
leuukk ik vind een topic over ratjes ik ben zelf ook een trotse eigenaar van mijn japanse ratje Jimmy hij is in Mei 1 jaar geworden, dus hoop nog veel van hem te genieten hij is echt mijn maatje hij gaat overal met me mee zelfs naar de winkel en mee naar de paarden incl. mee rijden Jimmy is de middelste rat de andere 2 zijn z'n broers Hammie en Willie en de hond Zenzi zijn de dieren van mijn moeder late post omdat ik niet kan slapen
Ik heb ook nog zo'n kooi te koop. Inderdaad best een fijne kooi, maar hij was voor in mijn kleine studentenkamertje iets te diep. Nu heb ik één die minder diep (maar wel breder) is. Dat staat een stuk beter in mijn kamer
dynara
Geplaatst: 19-06-12 23:56
Jooon schreef:
Je gaat met je rat paardrijden?
ja op een braaf rustig paard mag hij wel eens mee, hij gaat overal mee heen als ik de jas aan trekt zit hij al klaar om mee te gaan wat niet altijd kan hihi
Jooon
Geplaatst: 20-06-12 00:18
Ik snap niet dat je dat risico durft te nemen. Dalijk valt ie? En kan mij niet voorstellen dat ie het leuk vindt..
Haha lekker, die nagels tot bloedens in je vel omdat ie anders van je schouder lazert in galop. Of constant je zak controleren of hij er nog wel in zit
Daphne__
Geplaatst: 20-06-12 01:05
Mag ik me hier ook melden?
Dit is mijn rat; Samen met zijn broertje (Rat van mijn zus _AAASCHAAA_ op bokt)
Haha lekker, die nagels tot bloedens in je vel omdat ie anders van je schouder lazert in galop. Of constant je zak controleren of hij er nog wel in zit
hahaha nee doe dan wel beperkt rijden,.. galop enzo dan niet. Heb hem dan idd in mijn zak zitten waar hij dan met zijn neusje net over de rand zit te kijken. Gewoon als ik lekker ga buiten rijden stap en draf enzo gewoon rustig aan en is altijd goed gegaan en hij vind het leuk ook dus waarom niet, vind maar zielig zo'n beestje in een hokje te laten bij paar vierkante meter... loopt overgens ook altijd los in de kamer, slaapkamer Gelukkig is hij zindelijk gaat bij de kat op de kattebak hahaha gekke beesten heb ik
dynara
Geplaatst: 20-06-12 11:31
@ daphne leukke rittens, echt schattig! maar zijn ze niet te jong voor ze nu zo alleen te houden zonder moeder hihi ja weet niet miss heb je er meer verstand van dan mij
oh dat is wel fijn dat iemand ze naar jullie gebracht hebben... ik zoek eigenlijk voor mijn ratje ook een vriendje erbij, hij is nu wel samen met de kat maarja het blijven wel groeps dieren. Dus als iemand weet een leuk ratje... wil ze namelijk niet uit een dieren winkel want dan weet ik niet hoe oud ze precies zijn en meestal met de erfelijke ziektes enz komen eerder voor bij de ratjes in een dierenwinkel.
hier zijn mijn kat J. en Rat Jimmy aan het spelen, in het begin erg wennen omdat hij het hondje van mn vriendin gewend is (franse bulldog) *klik voor filmpje*