Knappe foto's Tarzan, van Saar en Suus En hele knappe nijnels sowieso natuurlijk Haha, ik had dat dus vanmiddag.. ik dacht: maak nog ff wat foto's van die twee kleintjes samen: kaartje vol...
Hahaha jaaa, jammer is dat Ik heb het ook altijd met de paarden, paard klaar.. staan we helemaal achterin 't weiland: batterij leeg Nou heb ik altijd een 2e setje opgeladen in m'n tas zitten, maar die is nooit in de buurt natuurlijk
Het is hier zó warm!! En kwam er net achter dat het waterflesje van Choco het blijkbaar niet doet, zat nog net zoveel water in als gisteren in ieder geval.. dus ik voorzichtig met pipetje wat water geven, nou.. hij vrat dat ding bijna op!! Dus maar even een schaaltje neergezet extra en daar begon hij gelijk gretig uit te drinken... Ze liggen allemaal op apegapen hier trouwens... Was net 32 graden!!! Gelukkig zitten ze in de schaduw...
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-20 13:08
Pfff Utopia, lekker warm! Hier de mobiele airco aangezet. Waterfles erbij en de konijntjes houden hun siësta . Maar wel strak tegen elkaar aan