zondags maaltje dus. Weer eens wat anders dan een muis!
poetser
Geplaatst: 24-07-16 12:37
Mooie kittens allemaal, wat zijn ze toch leuk Froukje, met deze warmte is een visje ook veel lekkerder als een hap haar met wat vlees aan
Ik ben echt helemaal gelukkig met deze 2 diertjes. Zijn helaas al veel verhuisd in hun jonge leventje. Ik heb ze bij mensen vandaan waar ze na 3 weken alweer weg moesten wegens allergie, deze mensen hebben ze op hun beurt bij een ouder koppel vandaan die ze in een serviceflat in hielden, maar daar geen huisdieren mochten hebben. Daar zijn ze ook een 3 tot 4 weken geweest, dus helaas veel te vroeg bij hun moeder vandaan gehaald. Maar ze groeien goed, eten goed, spelen heel veel en zijn heel aanhankelijk. (Minoes is trouwens echt van mij, Kasper van mijn moeder)
Inderdaad, ze hangen ook heel erg aan elkaar. Gelukkig mogen ze bij ons blijven tot hun hartje stopt van de ouderdom (als ze in goede gezondheid blijven).
Afgelopen vrijdag met tonic naar de dierenarts gegaan. Hoe rustig hij in de wachtkamer was, zo agressief was hij bij de dierenarts. Had hem nog nooit zo gezien, hij heeft nog nooit gekrabd ofzo. Maar ik denk dat hij geïrriteerd was door dat 1 van de kittens in de wachtkamer de hele tijd aan het blazen was naar hem terwijl hij het zo leuk vond hij moest een program injectie krijgen waar hij de vorige x totaal geen moeite mee had. Was toen luid aan het spinnen. Nu moest hij met handdoek en handschoenen vast gehouden worden heb hem nog nooit zo horen krijsen. Eenmaal achter de rug deed die ook weer redelijk normaal en thuis was het gewoon weer tonic. Maar best heftig hij mag nog steeds wat aankomen, maar hij gaat de goede richting op. Weegt nu 5,15 kilo. Dierenarts twijfelde over blaasontsteking, hij dacht toch eerder aan een gedragsprobleem. Ik zal feliway bestellen , wie weet helpt dat...
Lifaya pas wel op dat de stekkers niet te heet worden , bij mij kwam er rook uit . Opgestuurd en nieuwe gekregen maar ook die begon vrij rap gek te doen
Ik denk dat ik dan zo spam haha, maar wil 't best doen. Heb vaak genoeg wat nieuws, Mila vreet vanalles uit en Mimi weet hoe ze lekker moet relaxen bij ons op de tuinstoelen
Hallo! Wij zijn 2 Maine Coon kittens van 2 weken oud. Op de foto zijn wij nog jonger dan 2 weken. Wij heten Aang en Ozai maar baas vindt dit niet zo leuk. Over 70 dagen mogen wij naar onze nieuwe butler!