Puppy erbij 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:41

kiwiwitje schreef:
Even mijn nieuwe vriendje delen <3 [ [url=m/YHPpYr.jpg]Afbeelding[/url] ]

We hebben met een beetje spoed een “nieuwe” auto moeten kopen. Aangezien die van ons dinsdag de stempel; “overleden” gekregen heeft.
Kennels staan wel vast nu, maar worden maandag aangepast. Want nu kunnen de kennels niet naast elkaar ivm de deuropening.

En er moet nog een extra schot in, dakfans hopelijk t weekend en stickers nog..

Mooi ding!

Oude auto niet meer door de APK gekomen?

Mijn Panda moet in januari voor het eerst een APK (nou ja, hij heeft natuurlijk al vaker een APK gehad, maar niet bij mij) en ik hoop dat hij er gewoon netjes doorheen gaat komen. Ik verwacht het wel hoor.

Er moeten alleen nieuwe bougies kabels in volgens mij, na zn natte periode zoals afgelopen week, loopt ie niet zo lekker als ie nog koud is.

Verder tandjes: gaaf hoor!

Skip spugde ze uit, ik heb er een behoorlijk aantal inclusief iets van 2 hoektanden.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 00:00

mvdende schreef:
kiwiwitje schreef:
Even mijn nieuwe vriendje delen <3 [ [url=m/YHPpYr.jpg]Afbeelding[/url] ]

We hebben met een beetje spoed een “nieuwe” auto moeten kopen. Aangezien die van ons dinsdag de stempel; “overleden” gekregen heeft.
Kennels staan wel vast nu, maar worden maandag aangepast. Want nu kunnen de kennels niet naast elkaar ivm de deuropening.

En er moet nog een extra schot in, dakfans hopelijk t weekend en stickers nog..

Mooi ding!

Mijn Panda moet in januari voor het eerst een APK (nou ja, hij heeft natuurlijk al vaker een APK gehad, maar niet bij mij) en ik hoop dat hij er gewoon netjes doorheen gaat komen. Ik verwacht het wel hoor.

Er moeten alleen nieuwe bougies kabels in volgens mij, na zn natte periode zoals afgelopen week, loopt ie niet zo lekker als ie nog koud is.

Skip spugde ze uit, ik heb er een behoorlijk aantal inclusief iets van 2 hoektanden.

Thanks! Nee auto had nog tot april APK, maar kreeg even 2 grote slijtage dingen te verwerken en met bijna 450.000 op de teller besloten we dat hij het gewoon niet meer waard was om te laten maken. Omdat dan o.a. T blok gereviseerd moest worden of een andere erin en dan nog een aantal andere dingen. Ja dan houd t op. Maar helaas wel zo drastisch; nu loopt ie nog. Maar dat kan aan t eind van de straat ook over zijn bij wijze van. En mijn vriend zit in principe 5 dagen per week op de weg en met wat we nu weten van die auto vinden wij t niet meer verantwoord om te wachten tot t fout gaat.
Hij kwam in april nog echt glansrijk door de keuring, maar helaas is dat natuurlijk maar op een paar punten. En ondanks dat we er goed voor gezorgd hebben(minimaal 2x pj een beurt en dan nog extra dingen) is t gewoon op.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 01:13

Afbeelding
Afbeelding

Na mijn avonddienst even gaan puppyknuffelen :+: Ziva was de kleinste van het nest. Had wat moeite om tegen haar grote broers en zussen op te vechten maar is dapper zat.
Ze doet het super goed, morgen mag ze kennis maken met onze Abby.

KimD

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 07:03

Wat is ze mini! :=

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 08:01

@kiwi Ja, als het onveilig wordt met een auto, is het klaar hè... En ik baal al van het moeten vervangen van een fuseekogel en van remmen die wat oplopen achter. Wat gewoon prima te vervangen is beide.

@smurffie zo, die is nog mini!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 08:35

Ohh wat klein smurf! Schattig!

Ja skip dan houd t echt op. T moet veilig blijven. Maar we zijn uiteindelijk wel blij met deze hoor. Als ie straks af is helemaal. Maar ik ben toch altijd een beetje gehecht aan mn auto :o :')
T blijft rot als je iets aan je auto moet laten maken. zijn toch meestal niet de goedkoopste dingetjes.. Wij hebben gelukkig een monteur die bij volkswagen gewerkt heeft en nu voor BMW. Dus hij doet ons onderhoud altijd. Anders waren veel dingen al te duur geweest en een reden om hem op te ruimen. kochten deze ook met een kapotte koppeling bijv dus al 2x een koppeling vervangen, distributie enzo al gedaan. Maarja nu met 450.000 is ie gewoon op. T is jammer maar t is niet anders.. nu hopen dat we er nog iets voor terug krijgen en dat we hem volgende week kunnen opruimen en dan de andere af is :P

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 08:41

kiwiwitje schreef:
mvdende schreef:

Mooi ding!

Thanks! Nee auto had nog tot april APK, maar kreeg even 2 grote slijtage dingen te verwerken en met bijna 450.000 op de teller besloten we dat hij het gewoon niet meer waard was om te laten maken. Omdat dan o.a. T blok gereviseerd moest worden of een andere erin en dan nog een aantal andere dingen. Ja dan houd t op. Maar helaas wel zo drastisch; nu loopt ie nog. Maar dat kan aan t eind van de straat ook over zijn bij wijze van. En mijn vriend zit in principe 5 dagen per week op de weg en met wat we nu weten van die auto vinden wij t niet meer verantwoord om te wachten tot t fout gaat.
Hij kwam in april nog echt glansrijk door de keuring, maar helaas is dat natuurlijk maar op een paar punten. En ondanks dat we er goed voor gezorgd hebben(minimaal 2x pj een beurt en dan nog extra dingen) is t gewoon op.

Met 450000 op de teller is het niet zo raar dat het een keer klaar is.

En je wil gewoon een betrouwbare auto hebben.

Mijn vader heeft er ook al een aantal een schop onder hun kont gegeven omdat ze onbetrouwbaar werden. Dan zijn ze héél snel weg bij mn vader.

Nou ja, op Bert de Volkswagen T3 na, die mag wat potjes breken, krijgt iedere keer weer het verdict: en NU ben ik er klaar mee, weg ermee, maar mag toch iedere keer weer blijven.

Één keer was het echt kantje boord, mn vader klapte van woede, de bus had bijna een hele fles olie gelekt. Dat was (bijna) de druppel die de emmer deed overlopen.

Pap heeft hem boos naar hun gragebox gereden en leeg getrokken, tot hij erachter kwam dat er letterlijk een hele fles olie had gelekt, maar niet afkomstig uit de motor, maar van een fles olie was de dop vanaf gesprongen.

Even later komt hij thuis: "dames, ik moet mn excuses aanbieden aan Bert, het was mijn fout, er had een fles olie gelekt, hij mag blijven"

Mn moeder zusje en ik: pfoe gelukkig maar.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 08:51

@mvdende ow geweldig haha
Hier gaan ze er altijd gewoon uit als ik ze niet meer vertrouw. Bij mijn ouders en broer ook. Het zijn maar auto's denk ik dan. Bij oldtimers vind ik dat nog wel anders, die heb je meestal voor de hobby ook. Maar 'reguliere' auto's: krijg ik te veel ellende, dan gaat ie eruit.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 08:58

Haha ja maar zo'n olie lekkage zou ook wel een behoorlijk probleem zijn meestal haha.
Ja de auto is gelukkig altijd heel betrouwbaar en braaf geweest. Maar indd bij zo'n kilometerstand mogen we niet klagen. Hebben hem 6 jr geleden voor 1000,- gekocht en toen stond er nog geen 250.000 op de teller. hij heeft wel ruim een jaar stil gestaan omdat t voordeliger was eerst mijn auto op te rijden ipv een bedrijfsauto.
T is jammer, maar heel verklaarbaar. Had alleen gehoopt dat ie t even uitgesteld had. Want wilden in oktober een andere auto bijkopen. Dus dit was even ruk getimed :')

Wij kunnen gelukkig veel met onze monteur dat t ook betaalbaar blijft. Dat scheelt ook wel veel.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:14

Nieuwe auto komt altijd onverwachts... Ondanks dat het in de verre planning staat, maar veiligheid voorop. Veilige kilometers :D

Ik ben opgegroeid op een auto bedrijf, dus dat is stiekem ook mijn redding :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 09:25

Thanks!! Ja dat maakt ook wel verschil denk ik. Dan is er in ieder geval al een hoop ervaring. Wij waren blij dat onze monteur lang voor VW gewerkt heeft, zeker nu wij er eentje op t oog hadden. Die heeft ons ook alle do’s and don’ts verteld

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 10:40

kiwiwitje schreef:
Haha ja maar zo'n olie lekkage zou ook wel een behoorlijk probleem zijn meestal haha.
Ja de auto is gelukkig altijd heel betrouwbaar en braaf geweest. Maar indd bij zo'n kilometerstand mogen we niet klagen. Hebben hem 6 jr geleden voor 1000,- gekocht en toen stond er nog geen 250.000 op de teller. hij heeft wel ruim een jaar stil gestaan omdat t voordeliger was eerst mijn auto op te rijden ipv een bedrijfsauto.
T is jammer, maar heel verklaarbaar. Had alleen gehoopt dat ie t even uitgesteld had. Want wilden in oktober een andere auto bijkopen. Dus dit was even ruk getimed :')

Wij kunnen gelukkig veel met onze monteur dat t ook betaalbaar blijft. Dat scheelt ook wel veel.

Skippy01 schreef:
@mvdende ow geweldig haha
Hier gaan ze er altijd gewoon uit als ik ze niet meer vertrouw. Bij mijn ouders en broer ook. Het zijn maar auto's denk ik dan. Bij oldtimers vind ik dat nog wel anders, die heb je meestal voor de hobby ook. Maar 'reguliere' auto's: krijg ik te veel ellende, dan gaat ie eruit.

Bert is dan ook ondertussen al bijna 40 jaar!

En de olie lekkage is ook zn grootste probleem, dat krijgt pap maar niet goed verholpen. Dus zo af en toe wordt hij "uitgescholden" voor Bertha als ie weer olie gelekt heeft.

Maar normaal gesproken blijft het bij druppels, niet een hele fles. Maar goed, als er een fles plat ligt en de dop klapt eraf..... dat was echter al in 2014 gebeurd op de terugweg van 2 weken Frankrijk.

Ondertussen is het natuurlijk 2020, zijn mijn ouders alweer een paar keer 2 weken met de bus op vakantie geweest, vorig jaar alleen één weekend geloof ik, maar dat kwam omdat ik besloot te verhuizen :+ en mijn ouders hun hele vakantie aan het klussen zijn geweest.

Dit jaar blijft hij binnen staan, staat geschorst en ivm corona hebben mn ouders ook totaal geen zin om nu te gaan kamperen.

Beetje afhankelijk wat corona volgend jaar juni aan het doen is, is er grote kans dat ze Bert weer pakken en lekker 2 weken gaan rondreizen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 10:44

altijd leuk als je z'n oud beestje kan ''houden''

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:16

Ik wens jullie veel veilige km's met de nieuwe auto! Lijkt me echt een perfecte auto voor als je meerdere honden hebt, geweldig!! En fijn dat jullie 'm ook zelf nu naar wens kunnen aanpassen ook.

Wij rijden nu 2 lease auto's; 1 zakelijk waar we ook prive mee rijden en 1 prive. Ik ben blij dat we dat 'gedoe' dus allemaal niet meer hebben hihi. We rijden de zakelijke auto meestal 2 jaar en gaan dan weer voor wat anders, wat dan uit de fabriek komt rollen <3 De 2e lease auto, de prive waar ik vooral mee reed en de 'honden'auto is, gaat eind deze maand wel weg jammer genoeg. Maar met m'n man die nu al maanden fulltime thuis werkt en totdat er een vaccin is voor 'maar' 2 dagen per week naar kantoor gaat vanaf september, is een 2e auto dus gewoon echt overbodig en te duur. Maar ik ga m'n leuke Nissan Micra 2018 modelletje wel missen hoor.

Als 2e auto hebben wij voor we over gingen op lease, jarenlang telkens goedkopere autootjes gereden die dan maar een jaar mee gingen ongeveer- altijd pech mee, lol. De keren dat ik met een auto reed die opeens kapot ging of met de hakken over de sloot nog tot thuis kon rijden zijn niet op 1 hand te tellen haha. En de 1e auto welke we hadden, zo'n iets ouder kia rio station model, hebben we echt ruim 8 jaar mooi plezier van gehad en toen die begon af te takelen zijn we overgegaan op lease - want toen was m'n man al ZZP'er dus kon dat mooi zakelijk geregeld worden.

Kaus
Ik heb idd een pak minder foto's gemaakt de laatste tijd hihi. Moet zeggen dat ik de laatste week tot 1,5 week, sinds Arya loops is, ook minder naar nieuwe plekken enz ben geweest en meer rustige plekken heb opgezocht waardoor het vaak dezelfde rondjes zijn. Maar we gaan komende week een midweek naar een park in Flevoland en hoop dan daar in de omgeving nog wel wat foto's te maken XD

Ik vind de foto's bij de schapen echt supergaaf. Prachtige sfeer plaatjes <3 <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 11:19

Lease is ideaal. Maar dat willen wij dan weer eigenlijk liever niet. Maar dat is wel makkelijker inderdaad met wat nieuwere auto's rijden.

Boellie was gisteren al weer handig. Die sprong tegen t deurtje aan. want hij schatte de instap verkeerd in :') maar gelukkig niks aan de hand :P

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:22

Ja privé lease is voor ons voorlopig ook niet meer te doen voor de 2e auto, omdat we graag willen gaan verhuizen en dan wordt dat lastig met hypotheek krijgen. De zakelijke lease zullen we wel aan blijven houden want het is idd gewoon heel fijn om zo'n nieuwe auto te rijden en voor ons heeft het veel meer voor- als nadelen. Ik hoop tzt als 2e auto een Caddy of iets in die richting te kunnen gaan rijden. Dat is qua plaatsen van een kennel gewoon veel fijner (is in onze huidige auto's dus gewoon niet te doen in de kofferbak jammer genoeg) en sowieso veel fijner om als 'honden'auto te gebruiken.

Bij de Qashqai die we dadelijk nog hebben, zal Arya veel minder fijn in de kofferbak zitten als in mijn Micra (omdat de bodem veel hoger zit, dus is wel wat krapper in hoogte), dus dat is wel jammer. Maar van de zakelijke lease is het 2 jaar contract ook voorbij nu. Daar betalen we nu per maand opzegbaar; heben ze in de Corona tijd aangepast. Dus dat betekent dat we wel meteen kunnen overgaan op iets anders, zodra dat op voorraad is. Dus we zijn daar nu rustig aan't kijken voor iets anders. Een grotere station of iets in de trant van de Qashqai maar wat groter nog. Een vereiste is in ieder geval dat ik een fatsoenlijke kennel erin kan gaan zetten.

Ocharme, die Boellie Y;(. Even wennen dus aan de nieuwe auto _O-

Hier net nog wat laatste boodschapjes gehaald voor mee op vakantie; wat nieuwe inlegkruisjes voor Arya :'), goedkope voer/drinkbakken en een goedkope riem en halsband, zodat ik een extra halsband/riem heb Mocht het op een of andere manier nodig zijn (heb graag meerdere reserves achter de hand haha) en dan hoef ik de bakken van thuis niet mee te nemen, die wat groot zijn. Nu bezig met de checklist afvinken en kijken dat ik niks ga vergeten. De bench gaat ook mee (we hebben grootste formaat) dus dat wordt ook nog een opgave haha. Rijden wel met twee auto's. En heb beide mormels nog verwend met nieuwe speeltjes. Sansa zat echt meteen in de tas toen ik 'm op tafel neerzette en was niet meer weg te slaan :') En Arya is helemaal blij met d'r nieuwe vosje waar ze lekker mee kan schudden :') *alsof ze ook nooit wat krijgen. Denk dat je hier voor 30 katten aan speeltjes vind onder de kasten en bank*

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:48

Wat een gave foto’s Kaus! Hele mooie beelden <3

Wij rijden een Peugeot 206+. Perry het racemonster {:} hij rijdt echt hartstikke prima. Hij is nu 10 jaar geloof ik en niet súper netjes meer, maar dan is het ook niet erg als Otje er eens met modderpoten inspringt of een keertje spuugt. M’n vriend gaat altijd met het OV naar z’n werk en ik werk op 20 minuten rijden, dus niet echt luxe nodig :P ik vind het echt een fijne auto en hij is nog verrassend ruim dus wij karren hier nog wel even mee rond :D

Otje dr zusje komt zo weer spelen :):)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 12:39

Ooohhh gezellig Otje :D

Yoshi is bij m'n schoonouders, vandaag hadden ze 2 logeer honden gekregen, 2 kalven van labradors, beetje uit de kluiten gewassen, maar Yoshi had gelijk in de gaten dat er 2 vreemde honden bij zaten dus heel voorzichtig toch even kennisgemaakt. Geloof dat Yoshi van de week er tussen gezet word :+

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:00

Ooh leuk spelen voor otje.

Zag nog mooie fotos met de kudde!

Lekker op vakantie CB! Wellicht heb ik het even gemist, maar waar gaan jullie heen

Wij hebben voor de hond Viktor de Volvo V50 gekocht. Daarnaast staan er nog twee mx5jes, dat zijn niet echt hondenautos.

Hier heeft Morax net zijn eerste puppycursus gehad. Eerste les was een priveles. Hij is helemaal op. Lag net helemaal onder de bank te slapen. Daar komt ie alleen dan niet meer zelfstandig onderuit _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:05

Over goedkope drinkbakken gesproken. Wij hebben via Alieexpress van die inklapbare portable bakjes besteld. Zijn echt goed stevig en makkelijk mee te nemen. :)

Wij hebben ook een prima auto, maar geen plek voor een kofferbak bench. We hebben dus maar een achterbank kleed gekocht en als ze groot genoeg is krijgt ze een tuigje om en mag ze aan de gordelriem voor honden.

Wij hebben zojuist een speelmomentje gehad met een teckel. Ze was er afwachtend en terughoudend maar toen de teckel aangaf dat het goed was, kon ze de fun er ook van inzien. Dus even in de speeltuin, vervolgens in domein van de teckel en dat ging ook heel goed. Nu ligt zij (en ik :+ ) uitgeteld te slapen in de bench :))

Jeanine: ik ben benieuwd hoe het gaat tussen Yoshi en de labs!

Detroit: wat leuk dat jullie je eerste puppycursus hebben gehad! Was het leuk ? :D

Warboel: lekker speelplezier met Otje. :)

Cursebreaker: oh die verdwaalde speeltjes klinkt best bekend :')

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:25

Nayomie schreef:
Over goedkope drinkbakken gesproken. Wij hebben via Alieexpress van die inklapbare portable bakjes besteld. Zijn echt goed stevig en makkelijk mee te nemen. :)

Wij hebben ook een prima auto, maar geen plek voor een kofferbak bench. We hebben dus maar een achterbank kleed gekocht en als ze groot genoeg is krijgt ze een tuigje om en mag ze aan de gordelriem voor honden.

Wij hebben zojuist een speelmomentje gehad met een teckel. Ze was er afwachtend en terughoudend maar toen de teckel aangaf dat het goed was, kon ze de fun er ook van inzien. Dus even in de speeltuin, vervolgens in domein van de teckel en dat ging ook heel goed. Nu ligt zij (en ik :+ ) uitgeteld te slapen in de bench :))

Jeanine: ik ben benieuwd hoe het gaat tussen Yoshi en de labs!

Detroit: wat leuk dat jullie je eerste puppycursus hebben gehad! Was het leuk ? :D

Warboel: lekker speelplezier met Otje. :)

Cursebreaker: oh die verdwaalde speeltjes klinkt best bekend :')

Waarom op de achterbank met een gordel?

Dat is naast los de meest gevaarlijke manier om een hond te vervoeren.

Waarom niet los in de kofferbak met een rek tussen de achterbak en stoelen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:27

Aan een tuigje met een gordel is dat volgens mij helemaal niet zo onveilig als je zegt. Zoals ik schreef is de kofferbak niet geschikt voor een auto bench. Omschrijft denk ik ook prima dat een herder daarmee dus ook niet in de kofferbak past.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:33

smurffie
Wat een dropje trouwens, dat kleintje! Heerlijk om even te gaan puppy knuffelen. Benieuwd hoe Abby en de pup op elkaar reageren.

Warboel
Zo leuk als je regelmatig kunt afspreken met familie van Otje!

Jeanine
Oh ja dat verschil tussen Yoshi en 2 groot uitgevallen lompe labradors is dan idd wel groot haha. Wel weer fijn om te socialiseren in een wat meer gecontroleerde omgeving zo.

Detroit
We gaan a.s. maandag een midweek naar centerparcs De Eemhof in Flevoland. Arya’s loopsheid heeft alleen wel wat plannen door de war gegooid want ik was natuurlijk graag losloop gebieden gaan opzoeken daar (had al wat opgezocht waar we naartoe wilden gaan) maar dat kan helaas nu niet. Hopen dat we wat plekjes vinden waar we dan wel alsnog wat rustiger kunnen wandelen aan de lijn - ze zal dan ongeveer net in haar dek rijpe periode zitten namelijk. Zag dat het weer ook alweer wat omgeslagen was jammer genoeg, dus is hopen dat we lig niet teveel regen krijgen maar ze gaven voor woe,do en vrij al regen aan - ook zo jammer voor onze zoon anders als we lekker buiten dingen willen doen. Maar we gaan er het beste van maken hihi. En zo’n les hakt er idd wel in bij die kleintjes ja. Oh, dat is ook handig idd als ie dan alleen niet meer zelf er onderuit komt hihi.

Nayomie
Dat is idd handig om mee te nemen. Wil zelf ook nog zo’n inklapbaar bakje kopen en eens kijken wat ik fijner vind om te gebruiken. Ik gebruik zelf nu een soort thermofles met draaidop, waar zo’n lang stuk aan zit en dan kan Arya t water uit dat verlengstuk vd dop drinken. Deze fles houdt het water ook net wat langer koeler op dagen waarop het zonnetje goed te zien is dus dat vind ik dan wel weer positief aan ’t ding. Maar zo’n bakje is denk ik wel weer wat lichter om mee te nemen. Heb voor mezelf ook altijd een Liter fles water bij me waar ik eventueel dat van Arya nog mee bijvul (want haar fles vul ik ook vooraf normaal)

Leuk dat ze even heeft kunnen spelen met die teckel :)! Nu weer even bijkomen van de indrukken idd hihi. En die verdwaalde speeltjes… Pff ja, wordt er niet goed van soms haha. Vliegt allemaal mooi overal onderin en dan kan alles weer aan de kant.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:39

Nayomie schreef:
Aan een tuigje met een gordel is dat volgens mij helemaal niet zo onveilig als je zegt. Zoals ik schreef is de kofferbak niet geschikt voor een auto bench. Omschrijft denk ik ook prima dat een herder daarmee dus ook niet in de kofferbak past.

Een bench in de kofferbak en een rek in de kofferbak zijn echt 2 verschillende dingen!

In mijn Fiat Panda past ook echt geen bench in, maar met rek gaat het prima.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:39

Mooie bus kiwiwitje. Hier ook 2 auto's.

Cursebeaker fijne vakantie lekker ff genieten.

Detroit der 1ste puppyles.

Otje weer een leuke speeldate.

Kaus mooie foto's en flinke groep ook

Mis Deniese hier al een tijdje? En met die 2 mooie finse. Ben der naam kwijt. Cursebeaker weet vast wie ik bedoel.