kiwiwitje schreef:Haha ja maar zo'n olie lekkage zou ook wel een behoorlijk probleem zijn meestal haha.
Ja de auto is gelukkig altijd heel betrouwbaar en braaf geweest. Maar indd bij zo'n kilometerstand mogen we niet klagen. Hebben hem 6 jr geleden voor 1000,- gekocht en toen stond er nog geen 250.000 op de teller. hij heeft wel ruim een jaar stil gestaan omdat t voordeliger was eerst mijn auto op te rijden ipv een bedrijfsauto.
T is jammer, maar heel verklaarbaar. Had alleen gehoopt dat ie t even uitgesteld had. Want wilden in oktober een andere auto bijkopen. Dus dit was even ruk getimed
Wij kunnen gelukkig veel met onze monteur dat t ook betaalbaar blijft. Dat scheelt ook wel veel.
Skippy01 schreef:@mvdende ow geweldig haha
Hier gaan ze er altijd gewoon uit als ik ze niet meer vertrouw. Bij mijn ouders en broer ook. Het zijn maar auto's denk ik dan. Bij oldtimers vind ik dat nog wel anders, die heb je meestal voor de hobby ook. Maar 'reguliere' auto's: krijg ik te veel ellende, dan gaat ie eruit.
Bert is dan ook ondertussen al bijna 40 jaar!
En de olie lekkage is ook zn grootste probleem, dat krijgt pap maar niet goed verholpen. Dus zo af en toe wordt hij "uitgescholden" voor Bertha als ie weer olie gelekt heeft.
Maar normaal gesproken blijft het bij druppels, niet een hele fles. Maar goed, als er een fles plat ligt en de dop klapt eraf..... dat was echter al in 2014 gebeurd op de terugweg van 2 weken Frankrijk.
Ondertussen is het natuurlijk 2020, zijn mijn ouders alweer een paar keer 2 weken met de bus op vakantie geweest, vorig jaar alleen één weekend geloof ik, maar dat kwam omdat ik besloot te verhuizen
en mijn ouders hun hele vakantie aan het klussen zijn geweest.
Dit jaar blijft hij binnen staan, staat geschorst en ivm corona hebben mn ouders ook totaal geen zin om nu te gaan kamperen.
Beetje afhankelijk wat corona volgend jaar juni aan het doen is, is er grote kans dat ze Bert weer pakken en lekker 2 weken gaan rondreizen.