Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxDiandraxX schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb van al mijn honden maar met 1 hond gehoorzaamheid gedaan omdat de hondenschool waar ik toen behendigheid deed dit als eis stelde. Dat was echt buffelen, hond en ik vonden het doodsaai want kenai kende alles al wat er in de les behandeld werd.
Toen elin kwam heb ik onder andere daarom besloten om ergens anders te gaan trainen en dat is de beste stap die ik had kunnen maken. Ze begint al op een heus behendigheids hondje te lijken. Zijn nu hard aan het trainen op de paaltjes en sinds gisteren doet ze ze alle 12. In principe kent ze nu alle toestellen en kunnen we lekker verder trainen.
[ Video ]
En de slomo
[ Video ]
Edit; ja inmiddels zijn 10 van de 12 palen krom..
KimD schreef:Wat stom dat je gehoorzaamheid moest hebben voor behendigheid, dat werkt alleen maar tegen ipv mee... erg jammer!
Knap van Elin! Train je ook op een harde slalom?
XxDiandraxX schreef:KimD schreef:Wat stom dat je gehoorzaamheid moest hebben voor behendigheid, dat werkt alleen maar tegen ipv mee... erg jammer!
Knap van Elin! Train je ook op een harde slalom?
Ja, ook een van de redenen dat ik overstapte.. Al heb ik bij de gehoorzaamheid wel gesmokkeld, niet laten volgen en zowel links als rechts laten lopen maar dan nog.
Ja we trainen bij de training met officiele slalom set maar die heb ik thuis niet..
KimD schreef:Dan is het goed! Want Elin beukt ook di r zachte palen om zo te zien, soms leren mensen daarop de palen aan, maarja die harde palen schuiven niet.
cursebreaker schreef:Oh bah, dat klinkt echt heel erg naar!
Wel goed van ze dat ze zo'n lockdown instellen in het land zelf. Hopelijk kan het dan beperkt worden.
Da's echt al een behoorlijk aantal levens wat het gekost heeft dan op korte tijd, brr.
Benieuwd wat ze dan idd met het WK doen.
Het is idd nogal een risico met zoveel honden uit zoveel verschillende landen die je dan bij elkaar zet.
xLaraaj schreef:Heb het ook al gelezen van noorwegen. Ken daar iemand met een prachtige show aussie en een pup van een fokker die ik ken waar ze op past die daar zit en dus zij blijft dus ook alleen in haar huis en tuin met de honden. Vind het echt erg voor iedereen in Noorwegen