Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Ik werd gewezen op een onderzoek va Eva Stoffels, dat is voor jullie vast ook interessant! Zeker als je net hooi moet gaan bestellen.
Het staat in de caviadokter groep op Facebook. Het heeft te maken met blaasproblemen en botontkalking wat dan weer tand/kiesproblemen veroorzaakt. Ik vind het een heel aannemelijk verhaal. Hoe hard ik ook mijn best doe, blaasproblemen blijven hier een terugkerend probleem.
Hier gaan ze nu dus over op veel normaal hooi, van de gewone brokken naar iets natuurlijkers en ik houd nog meer rekening met de soorten en hoeveelheden groente en fruit. Het is wat soberder, maar dat klopt bij het leefgebied waar ze vandaan komen.
Ik had uiteraard net 20kg timothy hooi bezig, dus dat ga ik toch maar met kleine handjes opmaken
Nientsje schreef:Ik ben geen fan van Eva Stoffels. Heb een keer contact opgenomen voor advies. Wat een botte hark is dat. Heb nu echt een afkeer tegen haar, bah
melody7 schreef:Nientsje schreef:Ik ben geen fan van Eva Stoffels. Heb een keer contact opgenomen voor advies. Wat een botte hark is dat. Heb nu echt een afkeer tegen haar, bah
Die ervaring heb ik ook, ze wilde zelfs een keer een van mijn cavia's houden en was behoorlijk boos dat wij niet verder door wilden dokterenIk vind haar behandelingen niet altijd in het belang van het dier. Als ik denk dat de lijdensweg erger is dan dat het herstel goed is laat ik ze liever inslapen.
Maarja, ze weet wel heel veel van cavia's, dus zo'n onderzoek kijk ik toch wel naar. Als ze nergens last van hebben zou ik ook niks veranderen hoor!
Nientsje schreef:Ja euh ze is een aparte
En het klopt dat ze wel veel weet... Maar ze is mij wel een beetje teveel "ik weet alles beter dan wie dan ook". En daar hou ik echt niet van
Jeetje doe normaal zeg, jij doet ook wat je kan. En dan beestje maar in willen nemen? Komop zeg... Maar ze doet al snel alsof je een slechte eigenaar bent hoor. En dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Ik heb dik €2000,- aan dierenartsrekeningen gehad voor Merida. Heb alles gedaan wat ik kon... en je dan nog met de nek aankijken... Want je doet niets voor je dier... Nou Doei dan mij niet bellen
Dus zodra ik haar alleen al zie gaan mijn nekharen al overeind staan