Thanks iedereen Voel me net een trotse moeder, ben zo blij met m Ik twijfelde eerst of het niet te snel was na m'n vorige kat, die op 6 mei ingeslapen is. Maar het voelt goed om zo'n hummeltje te hebben!
Hij vindt alles nog wat spannend maar zoekt ons wel op. Tijdens het eten probeerde hij al de kip van m'n bord te vissen
En gelijk heeft 'ie Mila was ook moe, kleine baby haha
Anoniem
Geplaatst: 23-07-16 21:46
Aww Karel , dikke boef is het dus haha
Boris baalde hij wilde deze kat graag de tuin uit werken
Dus toen maar stout gaan doen :
Hij voelt zich veel te goed nu de druk en pus uit zijn pootje is haha
Smee__
Geplaatst: 23-07-16 21:48
Die van jou is ook prachtig zeg! In t asiel zat ook een heel leuk lapje, maar die was al besproken. Ze hadden haar langs de snelweg gevonden, waar ze bijna werd aangereden Maar nu neemt degene die haar bijna aanreed haar in huis, ook wel een leuk verhaal
Karel was samen met z'n broertje gedumpt, snap je toch niet.. Zulke lieve hummeltjes! Hij kletst ons ook de oren van het hoofd, alles wat ie doet moet bij gemiauwd worden
Stoute Boris Maar fijn dat t weet wat beter met m gaat!
Gezellig , Lola mijn 5 jarige kletst ook wat af . Ik die wakker word of moet worden, Lola die eruit wil . Lola die eten wil haha
Ja maar nu doet hij te ruig met zijn poot , hij rent op en neer op de trap met snoepje in zijn bek . Laat die vallen en valt speeltje op de krabpaal aan , enige wat ik kan denken auu als die pijnstiller uitwerkt straks
xniieeenke
Geplaatst: 23-07-16 21:52
Dankjewel! 'T is echt terror met een zacht vachtje als ze een beetje energie heeft maar als ze moe is kan je echt wel janken van geluk gewoon, zo mooi...
Ongelooflijk, breng ze dan naar een asiel od zo, dump ze dan niet gelukkig heeft 'ie nu een mooi huisje met babbelmaatjes haha
Ik had ook de tranen in m'n ogen staan vanmiddag toen onze gestoorde, autistische poes die geen andere katten verdraagt gelijk aan Karel snuffelde en hem achterna liep Maar ik ben sowieso een softie wat dat betreft
Hij heeft nu ontdekt dat hij ook óp de bank kan. Rent continu heen en weer
Hee nog een karel! Wat een leuke rooie!! onze Karel kan ook goed kletsen.. altijd als je iets tegen m zegt, dan zegt ie iets terug gisteren was ie mij snel achterna gekomen naar boven toen ik wilde gaan douchen... denk je dat ie nog uit de badkamer wilde? Nadeel van die kleintjes: als mijn hand nog tussen de deur zit, kan hij er ook nog tussendoor mijn vriend is me komen verlossen van gluurder Karel
Deed onze Clair ook altijd. Ging op de wasmachine zitten en dan zat hij hele verhalen te vertellen terwijl ik onder de douche stond.
Smee__
Geplaatst: 24-07-16 07:45
Oooh heb jij ook een Karel, wat leuk
De nacht ging super! Heb bij m op de bank geslapen zodat ie niet alleen was en vrij snel kwam ie al lekker bij me liggen! Aan het begin van de avond had ie nog buiten de bak gepoept maar vanochtend zag ik dat ie mooi op de bak is geweest
En om 06:15 vond meneer dat we wel weer genoeg hadden geslapen.. "Kom je spelen?"
En op dit moment ligt ie als een soort sjaal in m'n nek
pluche_pluus
Geplaatst: 24-07-16 09:47
@Smee, gefeliciteerd! Wat een leukie Te vroeg.... Maar 1 iemand kan dat bepalen en dat ben jij zelf
Wij hebben deze week Poes in moeten laten slapen, na 5 jaar. Maar toch moeten we ook om Turbo denken, dus al rustig oriënteren op een andere kat. We werken beide full time, dan vind ik het zielig om een kat alleen te houden de hele dag. Laat staan een jonge kat. De nieuwe kat zal nooit Poes kunnen vervangen, maar wel Turbo weer stuk gelukkiger maken en ons weer uiteindelijk.
Tot nu toe : Max 2 jaar Herplaatsing
Luna is echt heuuull schattig! Meer meer foto's!
Zielige Turbo spam:
Want zonder Poes, moet je continu op & om het baasje hangen
Zou ik ook mee mogen kletsen? Ik ben sinds maandag in het bezit van 2 kittens, broer en zus. Kasper is een zwart wit katertje en Minoes is een grijs wit poesje. Beide hebben ze heel vaag streepjes. (bij Kasper zie je ze alleen als de zon er op schijnt, bij Minoes heel vaag op haar kopje en pootjes) Vandaag zijn ze precies 14 weken oud.