Sterkte met Nibbit! Kan mij heel goed voorstellen dat je een operatie niet ziet zitten. Heb hetzelfde met Sammie gehad. Gelukkig zag de dierenarts ook in dat het te riskant was
melody7
Geplaatst: 27-08-17 19:27
Bedankt! Mijn dierenarts is daar gelukkig altijd heel eerlijk in. Mocht opereren de enige optie zijn proberen we het misschien toch, want als we dat niet doen is het waarschijnlijk ook snel afgelopen omdat het zo hard groeit
Ik duim voor jullie mee.. Een abces/tumor is altijd spannend, ik ben er zelf ook een cavia aan verloren
Kiekeboefje
Geplaatst: 27-08-17 21:16
Ik heb alle acceciores van Zooplus.nl! Geweldige site met veel goede spulletjes
Oh bah heel veel sterkte voor Nibbit! Laatst mijn konijn laten in slapen door een vreselijk groeiend abces na 2 operaties. Het was verschrikkelijk en dit is dan ook het laatste wat ik Nibbit of alle andere dieren toewens...
@kiekeboefje Oh echt! Daar heb ik ook alle spullen van, maar niet gezien. Goede reden om nog een keer een bestelling te plaatsen
lavie22
Geplaatst: 27-08-17 21:57
Owh.. wat naar Melody... sterkte met Nibbit
Ik ben weer terug uit Engeland en heb gelijk mijn vriend weer opgehaald . Nu ik thuis ben kan ik hem eindelijk voorstellen. Dit is Bassie:
Hij is ongeveer 5 jaar en ontzettend tam. Komt naar me toe rennen als ik hem roep . Vlak voor mijn vakantie hebben we ons vriendje Boelie moeten laten inslapen. Hier nog een leuke foto van hun samen:
Morgen ga ik naar de fokker (zelfde als waar de caven van Winsel vandaan komen.) om een nieuw vriendje op te halen. Aan de ene kant vind ik het naar... het voelt zo kort na Boelie. Aan de andere kant heb ik er zin in: een nieuw vriendje is niet alleen leuk voor mij, maar ook voor Bas!
@lavie22 Och wat schattig, een echte half wit half vos (bestaat dat?) cavia! Ik ben benieuwd naar zijn nieuwe vriendje! Houd in je hoofd dat je het voor Bassie doet!
melody7
Geplaatst: 27-08-17 23:28
Wat een leukerd Lavie!
Bedankt allemaal! Ik heb zelf bij de cavia's gelukkig nog maar 1 keer abcessen gehad, dat waren er 2 bij Effie op haar buik. Dat was na 1 keer schoonmaken bij de dierenarts gelukkig zo genezen. Freddy's 'abces' blijkt een vetbult te zijn
melody7
Geplaatst: 28-08-17 20:06
Nibbit wordt woensdag geopereerd. Het wordt dan echt erop of eronder Het is waarschijnlijk een abces, er zit een kapsel omheen. Mijn dierenarts wil het graag proberen omdat we toch niets te verliezen hebben. Ik hoop zoooo erg dat ze het red...
Nee ze wordt morgenavond geopereerd. Ze krijgt zo weer wat Critical Cara, gelukkig is ze daar helemaal gek op
lavie22
Geplaatst: 29-08-17 11:12
Een van mijn cavia's heeft dat ook gehad! Hij was er ook helemaal dol op. Begon te piepen als ik eraan kwam. Hopelijk komt het allemaal goed met Nibbit
Ik ben gisteren naar de fokker geweest en heb een nieuwe caaf meegenomen! Zijn naam is Olly. Bassie vindt het hartstikke leuk dat hij een nieuw vriendje heeft. Olly is nog heel erg bang en ook heel erg snel dus ik heb nog niet echt mooie foto's kunnen maken maar hier komt hij:
En dit is van net. Lekker samen buiten spelen:
melody7
Geplaatst: 29-08-17 11:14
Heeft jouw cavia het niet overleefd?
Wat leuk!! Fijn dat het meteen goed klikt.
lavie22
Geplaatst: 29-08-17 11:20
Nee helaas . Maar hij was ook al bijna 7. Caafje was simpelweg op en wij hebben toen de knoop doorgehakt en hem laten gaan toen het echt niet meer kon. Ligt er net aan hoe ze reageren maar deze caaf (Binkie) liet toen duidelijk weten dat het niet meer ging.
Sterkte! En wat een leukerd is Olly! Zo morgen komt de andere kooi eindelijk! Hebben de heren meer ruimte die twee kleintjes zijn een stel donderstenen en kunnen flink mopperen. Twee tellen later liggen ze te maffen met zijn drieën
Mira283
Geplaatst: 29-08-17 20:12
Poging tot twee adhdertjes op de foto te zetten
Sammie komt nog die ziet er niet geweldig uit met het open abces