Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hele lieve man, die mij begrijpt en echt zelf goed op onderzoek uitging waar het geluid door kwam. Want natuurlijk was ze daar stil. Longen klonken goed. Maar ik bel nooit zonder reden dus hij deed net even een extra stap. Dat waardeer ik altijd enorm!
melody7 schreef:Gelukkig konden ze er wat aan doen! Doet jouw dierenarts dat zonder of met narcose?
Dat vind ik inderdaad het nadeel aan cavia's uit de opvang. Hoe goed je er ook voor zorgt, tekorten uit het verleden kun je niks meer aan doen

nouky12 schreef:Ik had twee weken geleden verteld dat onze pluizige cavia was overleden. Ik heb vorige week bij een boer twee jonge caviaatjes opgehaald. Twee dames.
Ik was even bang dat Bolletje ze niet leuk zou vinden maar die vind ze geweldig. Ze komt weer uit haar huis en speelt met ze. Een goede keuze dat we er twee bij hebben gehaald
[ [url=m/fVtfTC.jpg]Afbeelding[/url] ]
De gladharige heet Roos en de zwart-witte heet Miep
De hond vind ze ook heel leuk, die zit constant bij ze te kijken
[ [url=m/vBtM5O.jpg]Afbeelding[/url] ]

maar weer lekker thuis bij haar groepje. En dan lekker opknappen met de medicatie. Pff zodra de dierenarts het goede nieuws gaf moest ik meteen huilen van blijdschap. Emotionele muts 

. Nientsje schreef:Nou de caafjes hebben weer een mooi bak ruimte
[ [url=m/AifZlS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Man man man wat een ellende om te doen. We zijn een paar zenuwinzinkingen verder, maargoed alles voor de caafjes eah