Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gigixponys schreef:Flou en Autumn leven op zand, die moet ik ook niet knippen.
De andere 2 op kunststof, dus dat slijt niet genoeg.
Tot aan de haarlijn zou bij Chester niet werken, die is even harig als Lou.Anders was hij mss al zijn nagels al kwijt. Hij heeft er al 4x een afgebroken sinds hij binnen woont. 3x het duimnageltje en een nagel vanachter die echt helemaal krom groeit nu. Hoe hij het doet weet ik niet, vrees soms ook wel dat hij wat tekorten heeft.
Ik denk dat Lily wel snel genoeg zou doorhebben dat Lou er niet meer bij kan.
MoppieFilou schreef:Gigixponys schreef:Flou en Autumn leven op zand, die moet ik ook niet knippen.
De andere 2 op kunststof, dus dat slijt niet genoeg.
Tot aan de haarlijn zou bij Chester niet werken, die is even harig als Lou.Anders was hij mss al zijn nagels al kwijt. Hij heeft er al 4x een afgebroken sinds hij binnen woont. 3x het duimnageltje en een nagel vanachter die echt helemaal krom groeit nu. Hoe hij het doet weet ik niet, vrees soms ook wel dat hij wat tekorten heeft.
Ik denk dat Lily wel snel genoeg zou doorhebben dat Lou er niet meer bij kan.
Ja dat dacht ik dus ook dat dat bij Lou niet zou werken. Was de dierenarts waar jij bij was toen je Lilly en Lou hebt gezien die het zei.
Ja dat zou goed kunnen, misschien moet ik het toch maar eens proberen dan.
Gigixponys schreef:MoppieFilou schreef:
Ja dat dacht ik dus ook dat dat bij Lou niet zou werken. Was de dierenarts waar jij bij was toen je Lilly en Lou hebt gezien die het zei.
Ja dat zou goed kunnen, misschien moet ik het toch maar eens proberen dan.
Ja ik heb het ook altijd zo geleerd hoor (voor donkere nagels), maar met die regel houden ze niet echt rekening met langharige konijnen die ook lang teenhaar hebben. Dus je kan beter gewoon kijken hoe ver het leven komt. Zijn nagels zijn toch doorzichtig?
Processierupsen weet ik niet, hier word de bomen in mijn dorp preventief tegen behandeld.