Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
alleen zodra de ander weer een paniekaanval krijgt dan weet hij het ook even niet meer haha. Maar ik zeg dus bewust dat het zo lijkt, omdat ik niet goed weet of hij het daadwerkelijk wat vindt of dat hij juist gewoon weer op zoek is naar zijn eigen plekje in de kooi. Thanks voor je reactie though, DubbelDun!
yvje86 schreef:Ja dat ruikt behoorlijk, heb het eerder meegemaakt.
Alleen heeft geen van mijn cavia's het gered als ze zo'n abces hadden.
Hoop voor jou het beste.
melody7 schreef:Ohh wat leuk! Wanneer ga je bij haar kijken?
Ik heb nog een foto van dat nestje! Niet zo'n goeie foto, maar het is een heel leuk nestje![]()
[ [url=m/VJUfVV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zippy komt ook uit de opvang. Effie & Nibbit uit haar voormalige foklijn, Effie is bij haar gedekt. Nu heeft ze zelf geen nestjes meer, maar uit de opvang natuurlijk wel regelmatig. 
Kimmie schreef:@mira283 Wat zei de DA er zelf over?
Ik heb een reactie terug gehad van de opvang! Ze hebben een heel leuk baby zeugje zitten die nog opzoek is naar een leuk plekje. En ze gaat even kijken of ze een leuke match voor haar kunnen vinden die met haar mee naar ons mag![]()
Dit is Bindi![]()
[ [url=m/nNyeMU.png]Afbeelding[/url] ]
Wat voor combinatie heb je en kunnen ze het goed met elkaar vinden?

Je zou ze naar een opvang kunnen brengen (op afspraak), dan zoeken zij een goed nieuw baasje voor ze. Ik zou daarbij kijken naar een opvang die niet alle beren direct castreert zodat die twee bij elkaar kunnen blijven.