Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-25 18:07

Karin_deB schreef:
Thanks voor de reminder! Hier ook alvast een zak op voorraad besteld.
Wij moeten van de DA op lam/pompoen blijven.
Hij heeft nu voor de 2e keer een dubbele oorontsteking. Nog te vroeg om te spreken over een evt allergie maar dat willen ze wel gaan checken indien het aanhoudt met ontstekingen.

2 consulten en 2x oordruppels was ook weer 120,-
Kaching :=

Ben benieuwd hoe hier de eerste Oud en Nieuw gaat zijn.
Hij reageert iig niet/amper als ik de filmpjes met geluid aanzet om te oefenen.

Wij wonen buitenaf, je ziet het goed maar het geluid is wat verder weg.
Overdag moeten wij werken en gaat hij naar vrienden (1e keer) en in de nacht doen we een sleepover met de kinderen in de woonkamer zodat we iig naast hem liggen :)

Je kan ook eens kijken naar puur auris. Die kun je ook preventief geven.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 09:00

Gisteren 8 maanden en 36 kg! Hij vierde z'n 8 maanden aan het strandje met een wandeling van wel 15 minuten ivm het vele rennen en vliegen en de groeipijnen. Al lang blij dat dit kan zonder nadien meer pijn te hebben!
Afbeelding

Met korte maar stevige beweging en veel interactie met de andere honden is het heerlijk slapen

Afbeelding

Vandaag een rustdag met 2 aangelijnde wandelingen vzn 20 minuten en morgen weer weekend! Ik ben zo ongelooflijk gek met deze hond, nu al op deze leeftijd al zo onmisbaar. Hij is zo lief, zo puur en tegelijk zo wijs en zelfstandig maar toch erg aanhankelijk. 1 bonk liefde <3 <3

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:45

Wat een langdurig proces ook, groeipijn. Het is wel een knappe vent. <3

Ica heeft inmiddels een paar keer meegelopen met de reddingshondengroep en ze doet het harstikke goed! De eerste keer vond ze het echt onwijs spannend, in het donker in een bos. Zaklampen, porto's en dan staat er een wildvreemde met je speeltje te zwaaien. Vandaag was de derde keer en mooi om te zien hoe je zo snel dan je puppy loslaat en ze precies doet wat de bedoeling is. Nog een paar keer meekijken en dan hoor ik of we de opleiding in mogen, maar ik geloof dat ze tot nu toe wel tevreden zijn.