Hier ben ik de beslissing echt aan het uitstellen... En mijn moeder werkt ook niet mee door te zeggen, "Maar nu lijkt het toch weer beter te gaan?"...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoppieFilou schreef:Nog even een vraagje. Als er een voedster bij zou komen zou ik graag een groter formaatje hebben. Is dat te doen wat eten betreft, een groot en klein konijn samen? Of is dat heel moeilijk "af te meten?" Voor groenten en hooi lijkt me het nog niet zo'n probleem maar brokjes is al moeilijker.
xXutopiaXx schreef:Precies haha, gelukkig heb ik ook zo'n vriend die dat begrijpt.. Sterker nog, soms komt hij wat tegen en komt ie 't aan mij laten zien: kijk nou Natas.... die zou er toch zo goed bij passen!!!![]()
![]()
Neeeee, Kevin... je moet me remmen!!
Niet aansporen hahaha
MoppieFilou schreef:Ik ben echt van het principe, alle dieren die hier binnen komen gaan ook hier dood.
xXutopiaXx schreef:MoppieFilou schreef:Ik ben echt van het principe, alle dieren die hier binnen komen gaan ook hier dood.
Haha dat heb ik ookKan het níet over m'n hart verkrijgen. Tenzij ik een paard voor het trainen/de handel koop
laughterline schreef:Ah dat snap ik zeker ja! En als je het zo zegt dan is er ook niet veel verschil, alleen een blijer konijn
Ik heb ze vorig jaar 7 maanden in totaal gehad, toen proberen te koppelen met Wombat en dat lukte toen niet, toen de dames terug naar m’n werk gebracht en waren ze prima daar en stabiel. En toen kregen we Ziggy voor wombat![]()
Dus ja ze hebben zeker een speciaal plekje hihi. Vind het wel fijn dat ik de nieuwe eigenaar ‘ken’ en mag er ook een keer op bezoek dus dat is leukze zijn een beetje in shock van de 45 min auto rit maar ze zitten nu blijkbaar lekker binnen in het hooi om bij te komen. Niet meteen voorgesteld aan de rest gelukkig haha.
jolmer20 schreef:Ahhh, snap ik Laughterline maar fijn dat ze een nieuw huisje hebben!
Ja zo sta ik er ook altijd in hoor MoppieFilou! Alles wat komt gaat niet meer weg!
Of het moet echt niet gaan, maar dan nog verzin in wel een oplossing haha.
Snap je punt, je maakt toch al 2 hokken schoon, maakt ook niet meer uit haha.
Zie hier:
Zilver
[ [url=m/1Lujt9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SbZ3d2.jpg]Afbeelding[/url] ]