. Iemand een idee hoe hij ermee stopt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Iemand een idee hoe hij ermee stopt?
Beste speelgoed is zijn vriendinnetje natuurlijk maar daar zal hij nog even op moeten wachten
.
hnm dan ben ik even de kluts kwijt 

. Als ze van de weeg verhuizen kan ik weer rustig ademhalen 

, al is ze besmet met diva gedrag
.
. Waarom? Je moet maar eens kijken naar de prijs van een ren van 4 m2 als je die al vindt. Ik maak het gewoon op de simpele manier
. Gaas in de grond, en wat balkjes aan elkaar vijzen met behulp van hoekijzers. Ik ga er ook twee grote golfplaten schuin opleggen (op een deel) zodat ze ook als het regent lekker droog in de ren kunnen zitten. Ik heb de plankjes trouwens behandeld met diervriendelijke beits. Ik denk de tuindecoratiebeits van Hermadix. Zal een foto plaatsen als de ren af is
. Zo lang je een grote ren hebt waar de konijnen onbeperkt in kunnen maakt het hok eigenlijk niet veel uit. Als je ze met regen in het hok wil zetten moet het natuurlijk ruim genoeg zijn. Veel plezier alvast met de toekomstige nijntjes
.
. Maar een hok in elkaar zetten vind ik toch nog een stuk moeilijker dan een ren.
, met 2 weken oud uit het hol gespoeld en in de stromende regen met rond de 10 volwassen dieren erbij kon ik niet echt haar moeder aanwijzen . Dus hop mee de bus in en zelf maar moeder zijn , was zwaar maar ben blij dat ik haar mocht houden
. Ze heeft nog tijdje bij iemand gelogeerd toen ik weg was , heb haar asap gehaald toen ik de kans kreeg
. Dat is alweer 6 jaar terug
Rebecca schreef:Wat een lekker bolletje was het hè, met 2 weken oud uit het hol gespoeld en in de stromende regen met rond de 10 volwassen dieren erbij kon ik niet echt haar moeder aanwijzen . Dus hop mee de bus in en zelf maar moeder zijn , was zwaar maar ben blij dat ik haar mocht houden
. Ze heeft nog tijdje bij iemand gelogeerd toen ik weg was , heb haar asap gehaald toen ik de kans kreeg
. Dat is alweer 6 jaar terug

. Ik heb een heel plan met plexiglas raampjes, een terras, een balkon met bloembakjes met eetbare planten...
Maar voorlopig is de ren even belangrijker
.
Als ik een fatsoenlijk ontwerp heb, zal ik het hier plaatsen
.
:
.

.

.