Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt heel boos. Hij piste gewoon zo tegen de muur aan op mijn slaapkamer boven mijn schone was. Het gekke is dat hij wel echt de plashouding had, niet de standaard sproeihouding die een kater normaal heeft. Dus ik weet niet wat ik er van moet denken... Heb hem in elk geval heel goed gecorrigeerd, zelfs onder de douche gegooid
Hopelijk was dit de eerste en laatste keer. Ze komen in elk geval voorlopig niet meer in mijn slaapkamer. 
omdat ze het zo lekker vinden eten ze er zoveel van dat ze daarna weer alles uitbraken
...
Van die 'nep korrels' erin van de dierenarts, en elk half uur kijken, want het mocht niet ouder zijn dan een half uur. vervolgens opzuigen met een pipetje en snel naar de dierenarts... Ze komen er nooit meer vanaf hoor ik overal, zijn vader is hier ook aan dood gegaan een paar maanden geleden.
en ook een behoorlijk kostenplaatje.... hoe herken je het verder?
Hij drinkt genoeg, is absoluut niet dik, heeft veel energie etc. Maar ik kijk het even aan, wil vrijdag of volgende week sowieso even naar de DA gaan...
Nieuwe TV, ga een (eerste) auto kopen, een nieuwe telefoon en een extra krabton voor de katten gezien die lief! krabpaal echt veel te klein is voor hen en gewoon kapot is
Gelukkig kan ik sparen

pluche_pluus schreef:Onverwachts kat in laten slapen sucks... Echt...![]()
![]()
Nu is Turbo alleen.... Maar ik ben nog lang niet toe aan een andere kat, daar is het verdriet veel te vers voor![]()
Maar wij werken beide full time, dus zal tzt wel wat bij moeten... Pfffik wil mn poesje weer terug
heel veel sterkte!