ik zie dat serieuze gesprek zo voor me
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Ik ben een beelddenkerik zie dat serieuze gesprek zo voor me
omdat ik kwaad was wou ik niet kroelen tijdens de wandeling. 3 pogingen deed hij, 3x genegeerd. Meneer ging plat op z'n gat zitten en zat te zitten. No way dat hij zich nog verroerde.
ik lag in een deuk
ach hij heeft momenteel enkel oude of gratis kleden en kussens dat houden we nog even zo. Er komen vast nog meer gesprekken
Hij mag wel zijn voerbak langs komen brengen aankomende week voor st. Nikolaus en heeft een uitnodiging gekregen voor kerst foto’s laten maken daar. Little_Gift schreef:Miepmiept schreef:Ja al bevalt Ydolo ook wel erg goed.
Mijn vriendinnetje alweer bijna 6 maanden! Aanstaande dinsdag gaan we kennismaken en beginnen met reddingshondenwerk. Ik ben erg benieuwd, maar ik merk dat ze toe is aan meer.
[ Afbeelding ]
Is dit een "van het Heldenveld"?

dierenfan schreef:Nieuw hoofdstuk gestart. Vandaag is mijn eigen infrarood laser binnen gekomen. We hopen in combinatie met de professionele wekelijkse behandeling nu echt vooruitgang te boeken qua de groeipijnen. Ik hoop zo dit jaar de pijnstilling volledig af te kunnen bouwen!
Helaas wel aan de nervo van puur voorlopig. Meneer is absoluut niet stoer en nu al 2x enorm geschrokken van illegaal vuurwerk wat vrij dichtbij de lucht in ging. Absoluut niet fijn!!
Gisteren heeft hij nog heerlijk in de zee gezwommen haha. Hij liever dan ik
[ Afbeelding ]
dierenfan schreef:Hij wordt over een week 8 maanden.
Ik heb net 4 zakken farmina gekocht met 20% korting. Bijna 1 zak gratis haha

dierenfan schreef:Nieuw hoofdstuk gestart. Vandaag is mijn eigen infrarood laser binnen gekomen. We hopen in combinatie met de professionele wekelijkse behandeling nu echt vooruitgang te boeken qua de groeipijnen. Ik hoop zo dit jaar de pijnstilling volledig af te kunnen bouwen!
Helaas wel aan de nervo van puur voorlopig. Meneer is absoluut niet stoer en nu al 2x enorm geschrokken van illegaal vuurwerk wat vrij dichtbij de lucht in ging. Absoluut niet fijn!!
Gisteren heeft hij nog heerlijk in de zee gezwommen haha. Hij liever dan ik
[ Afbeelding ]
(waar ik tot nu toe op beoordeel qua filters/eisen). Erg mooi merk binnen het brok aanbod om een mooie basis mee te leggen. dierenfan schreef:Mijn vorige herder maandenlang op tranquil gehad. Ging lekker hoor maar vind voor deze kortere periodes de nervo fijner. Dit omdat ik al met supplementen en pijnstilling zit wil ik niet nog poeder er over doen. Mijn ervaring is dat ze die poeder niet heel graag eten. Hij blijft gelukkig wel bereikbaar en komt steun zoeken. Mijn terrier was als pup panisch en deed ik dubbel aangelijnd optillen. Die wou enkel weg weg weg. Nu al jarenlang jaar rond los lopen en reageerd totaal niet op welk vuurwerk of welke bom dan ook. Hopelijk krijg ik Gabb ook zo onverstoorbaar. Hij is enkel met zijn nu al 36 kgniet te tillen bij paniek maar desnoods ga ik maar zitten en trek hem op schoot
cursebreaker schreef:Ja wij wonen wat dat betreft echt niet gunstig mbt vuurwerk en zou daarvoor inderdaad wel echt weg willen. Heerlen-Noord en dan ook nog kort aan 2 landgrenzen. Veel mensen hier in de regio wie lekker opstandig zijn 'omdat alles ze afgepakt wordt in NL, boehoe' en dus tegenwoordig maandenlang knallen. Ik zie bij ons in de directe omgeving dus ook weinig veranderen qua vuurwerk overlast vanaf volgend jaar. Die gaan het gewoon over de grens halen helaas.
Wij hebben rolluiken die dicht kunnen e.d. maar we wonen in een rijtjeshuis in een wijk en het geluid galmt ontzettend overal tussen de huizen dus al die knallen hoor je echt wel keihard hier. Maar het is vooral gewoon de structurele overlast en dat heeft echt invloed op de stress/gemoedstoestand. Hoewel Arya enorm vooruit is gegaan de laatste jaren, is het met zo'n structurele overlast alsnog wel dat er onderliggend nog steeds stress opbouwt en dat is gewoon echt niet fijn. Het komt niet Echt tot uiting, maar het is er wel. Het zal nooit helemaal weg gaan zijn tenzij ze stokdoof gaat worden
KimD schreef:cursebreaker schreef:Ja wij wonen wat dat betreft echt niet gunstig mbt vuurwerk en zou daarvoor inderdaad wel echt weg willen. Heerlen-Noord en dan ook nog kort aan 2 landgrenzen. Veel mensen hier in de regio wie lekker opstandig zijn 'omdat alles ze afgepakt wordt in NL, boehoe' en dus tegenwoordig maandenlang knallen. Ik zie bij ons in de directe omgeving dus ook weinig veranderen qua vuurwerk overlast vanaf volgend jaar. Die gaan het gewoon over de grens halen helaas.
Wij hebben rolluiken die dicht kunnen e.d. maar we wonen in een rijtjeshuis in een wijk en het geluid galmt ontzettend overal tussen de huizen dus al die knallen hoor je echt wel keihard hier. Maar het is vooral gewoon de structurele overlast en dat heeft echt invloed op de stress/gemoedstoestand. Hoewel Arya enorm vooruit is gegaan de laatste jaren, is het met zo'n structurele overlast alsnog wel dat er onderliggend nog steeds stress opbouwt en dat is gewoon echt niet fijn. Het komt niet Echt tot uiting, maar het is er wel. Het zal nooit helemaal weg gaan zijn tenzij ze stokdoof gaat worden
Heerlen Noord is ook wel echt de Ghetto van het zuiden. Daar is een enkelband een mode accessoire.
Hahahaha.
dierenfan schreef:Via farmina Nederland site zelf met code BLACKFRIDAY werkt enkel vandaag.
Heb nu 4 x 12 kg
Pumpkin wild zwijn en appel
Pumpkin eend en cantaloupe
Ocean haring en sinaasappel
Ocean kabeljauw, pompoen en sinaasappel.
Alle 4 onder de 1% calcium en als deze zakken op zijn is hij 12 maanden gepasseerd want heb nog zo'n 15 kg op dit moment plus die 48 kg haha.
Ik meng vis en 1 van de andere door elkaar met voeren.
Mijn terrier eet momenteel 5 merken brok door elkaar heen als die de 20 kg op heeft dan gaat hij waarschijnlijk over op farmfood met zalmolie. Zeer slechte eter en farmfood weinig van nodig dus mooi ter afwisseling.