Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Iemand die een goeie riem kan aanraden? Eentje die je vastklikt aan de halsband, geen politielijn, kleur rood of oranje (eventueel zwart). Geen flexi. Geen leer. We hadden die van JuliusK9 maar erg ontevreden over de kwaliteit.
Dundy heeft in paniek zijn riem doorgebeten toen we belaagd werden door twee hele boze honden
Edit: en als ik dan toch al zoveel eisen heb. Liefst niet te lang. Vind riemen van twee meter echt te lang want dan sleept het achterste deel over de grond of je hebt een dikke prop in je hand. Bij voorkeur antislip ivm handschoenen in de winter.
Kaus schreef:Iemand die een goeie riem kan aanraden? Eentje die je vastklikt aan de halsband, geen politielijn, kleur rood of oranje (eventueel zwart). Geen flexi. Geen leer. We hadden die van JuliusK9 maar erg ontevreden over de kwaliteit.
Dundy heeft in paniek zijn riem doorgebeten toen we belaagd werden door twee hele boze honden
Edit: en als ik dan toch al zoveel eisen heb. Liefst niet te lang. Vind riemen van twee meter echt te lang want dan sleept het achterste deel over de grond of je hebt een dikke prop in je hand. Bij voorkeur antislip ivm handschoenen in de winter.
dierenfan schreef:Kaus schreef:Iemand die een goeie riem kan aanraden? Eentje die je vastklikt aan de halsband, geen politielijn, kleur rood of oranje (eventueel zwart). Geen flexi. Geen leer. We hadden die van JuliusK9 maar erg ontevreden over de kwaliteit.
Rogz for dogz!! Heerlijke kwaliteit, snijdt niet en kan overal tegen. Kun je uitwassen en hun 140 cm lijnen liggen erg fijn in de hand.
Ook de zogenaamde "martin gaus" lijnen vind ik best fijn. Kunnen versteld worden maar zodanig dat je geen last heb van bijvoorbeeld musketon haak in je handen of ring die blijft haken
Deze bedoel ik https://www.gauswebshop.nl/Hond-Lijnen- ... jnen-Nylon
Esplendido schreef:Hier ook fan van Rogz. Hele fijne lijnen en ijzersterk. Wij hebben er lijnen van die al tien jaar gebruikt worden.
kiwiwitje schreef:Ik heb gewoon nylon lijnen van hunter(zooplus )
Wat een sukkel die kymoMaar fijn dat Kenzo p lijkt te knappen!