Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoppieFilou schreef:Ik hoop stiekem toch echt gewoon dat mijn ouders er twee bij willen... Mijn moeder begrijpt het wel, maar mijn vader zegt dan, "eigen schuld als ze alleen zitten, dan moeten ze maar geen ruzie maken!". Ja zo werkt het dus niet
Gigixponys schreef:MoppieFilou schreef:Ik hoop stiekem toch echt gewoon dat mijn ouders er twee bij willen... Mijn moeder begrijpt het wel, maar mijn vader zegt dan, "eigen schuld als ze alleen zitten, dan moeten ze maar geen ruzie maken!". Ja zo werkt het dus niet
Oh herkenbaar.
Mijn papa heeft ook liever niet dat ik fok, want je hebt toch al genoeg konijnen. Vervolgens staat hij wel als eerste aan het hok, als ze bevallen zijn.
Gigixponys schreef:Oh dat is wel erger! Mijn papa vind soms ook wel dat ik te snel naar de DA wil. Maar goed, straks ben ik zelf DA haha.
Hier kunnen ze de broers ook wel niet onthouden (die weg gaan). Krijg van eentje nog regelmatig een update en als ik dat dan vertel, zeggen ze elke keer 'Wie is dat?'. Elke keer.
Mijn mama heeft ook ooit verteld dat Napoleon de papa was van de baby's. Wel cool een papa die baby's baart.
Edit: ja, dan zit je misschien straks met 3 konijnen die niet samen kunnen. Of ze zouden proefperiode ok moeten vinden, maar dat is vaak niet.
Gigixponys schreef:Hier eten ze allemaal wel uit de hand, maar maar 2 vinden aanraken leuk. Vind ik wel genoeg want als ik ze allemaal een hele dag moest aaien werd het wel wat veel haha.
Omdat Chester binnen zit, staan we ook elke avond aan zijn hok op een rijtje aan te schuiven om slaapwel te zeggen.
Ik zou ook eens moeten gaan leren.
Es_ther schreef:Aaien, uit de hand eten, knuffelen, vinden ze allemaal prima.
Oppakken tolereren ze, omdat ze weten dat wij ze ook weer neerzetten. Niet hun favo hobby, maar laten het (bij ons) toe.
En we worden ook geregeld gebruikt als speelgoed, zeker als we op de grond bij ze zitten/liggen.
MoppieFilou schreef:Nog even een vraagje. Als er een voedster bij zou komen zou ik graag een groter formaatje hebben. Is dat te doen wat eten betreft, een groot en klein konijn samen? Of is dat heel moeilijk "af te meten?" Voor groenten en hooi lijkt me het nog niet zo'n probleem maar brokjes is al moeilijker.