Gisteren hadden we een debutantenwedstrijd Agility in Ermelo en hadden we een eerste prijs op het VP. Volgend jaar 1e graad starten.
Was een tof weekend zo!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabella2000 schreef:Vraagje: wat doen jullie als honden jullie bijten tijdens de training. Die van mijn schoonzus happen (raak) namelijk als de aanwijzingen onduidelijk worden.
Bij mijn eigen hond treed ik daar dus super streng tegen op en wordt zoiets dus echt niet toegestaan.
Zij ziet het als iets dat door een fout van haar en treed er niet streng bij op en scheld hooguit een beetje.
arabella2000 schreef:Vraagje: wat doen jullie als honden jullie bijten tijdens de training. Die van mijn schoonzus happen (raak) namelijk als de aanwijzingen onduidelijk worden.
Bij mijn eigen hond treed ik daar dus super streng tegen op en wordt zoiets dus echt niet toegestaan.
Zij ziet het als iets dat door een fout van haar en treed er niet streng bij op en scheld hooguit een beetje.
KarinW86 schreef:Hier ook een bijtertje..nu ik wat duidelijker ben is het ook over.
Alleen met naar het veld lopen bijt hij nog in mijn voeten, maar hou hem kort en corrigeer het wel
mirriejj schreef:KimD schreef:We hadden het over het bijten onderweg, onderweg doet ze het niet meer. Maar als ik niet snel genoeg ben met belonen dat heb ik pech is gebleken. Heb nu twee mooie gaten op mijn hand.![]()
Ik heb mooie tandjes op mijn tiet staan, Juna was te enthousiast aan de finish dit weekend