Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar die gordel vangt dat bij ons dan wel weer fijn op (heb de trekking belt van NonStop voor t wandelen). Bij jullie is dat idd dan zonder ook te doen tijdelijk.

Karin_deB schreef:Wat een leuk topic, ik kom mij ook melden als dat mag
Wij hebben sinds half augustus een labradoodle pup.
Hij is van 15 juni dus nu bijna 5 maanden.
Dit is DJ;
[ Afbeelding ]
Het is onze eerste hond (0 ervaringen met honden) dus het is allemaal nieuw en ontdekken haha.
We gaan al vanaf 9 weken 1x per weel naar Puppycursus en zitten inmiddels een paar weken in de Juniorengroep.
DJ vond andere honden erg spannend dus dat hebben we rustig opgepakt en hij gaat nu sinds een paar weken 1x per week naar een dagopvang in roedelverband.
@dierenfan, DJ krijgt ook farmina brok. 3x per dag 80 gram dus 240gram totaal.
DJ zou een kleine medium/medium moeten worden maar wordt vermoedelijk iets groter.
Laatste keer met wegen (1.5week geleden denk ik) woog hij 12 kg.
Wij voeren volgens het schema met verwacht eindgewicht 20kg.
We voerden eerst volgens die van 15kg maar toen was hij echt mega gefocust op eten (bij ons) en ook wel wat aan de magere kant.
Na de verhoging lijkt die focus wat minder.
Volgende maand moet hij naar de DA voor zn "puber" check dus ben benieuwd wat de DA dan zegt.
kiwiwitje schreef:Oh wat spannend was dat Lor. Hopelijk heeft ie voorlopig geen last meer van de tumoren
Dus denk dat het inderdaad teveel was om zo’n stuk gewoon te geven en hem ermee te laten doen waar hij zin in had. lor1_1984 schreef:Thnx.
Hij had buiten dat het groeide en een beetje irriteerde door het likken eraan geen last ervan gelukkig.
Heeft er geen stap minder zuiver om gelopen ofzo.
Ook na de operatie meende hij dat hij alles wel weer kon, moest mijn banken blokkeren en de poef bij het bed weghalen omdat hij maar bleef springen en doen.
Dan hoorde je bij de landing even een piep en hij sprong vervolgens weer.![]()
De medicatie vond hij alvast geen straf, die verstopte ik in stukjes babybel kaasjes dus dat was hapslikweg.![]()
Alleen de oogzalf (ivm weggebrand wratje bij zijn oogje) vond hij wat minder, maar als ik wachtte tot hij omhoog keek voor ik het aanbracht was dat ook opgelost.
Maar hij heeft zich sinds de operatie kiplekker gevoeld en was de eerste dag nadat zijn medicatie stopte alleen een beetje boos dat hij geen kaasjes meer kreeg.