Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
- zal natuurlijk ook wel afhankelijk zijn van hoe snel je het behandeld krijgt dus hopelijk ben je daar nu op tijd bij geweest en gaat het snel beter!
Arya vond het erg interessant, dat uitzicht vanaf sommige plekken en was alle fietsers enz. aan't volgen die langs kwamen haha. En ze had alweer water gespot, dus moet ze weer meteen met die snufferd kijken. 

Geen heuvels hier en met de hoeveelheid processierupsen waarvan ik in m'n nek/hals/decolleté helemaal vol bultjes zit, ga ik nu maar even niet het bos in
BlijNijn schreef:Ja, dat werd mij inderdaad ook verteld, dat de testen nog niet dusdanig betrouwbaar zijn en ze daarom graag ontlasting van drie dagen willen. Ik ga dat dan even goed navragen inderdaad, daar kon ik niet echt een betrouwbaar iets over vinden op internet.
Het is natuurlijk altijd een risico, want er zullen ook genoeg mensen zijn die bij diarree niet aan Giardia denken, maar ik neem in deze maar even mijn verantwoordelijkheid. Hopelijk knapt het snel op en kunnen we straks weer lekker buiten aan de wandel. 

maar de brokjes zijn op, daarna is ze rustig naar buiten gelopen heeft wat gedronken, geplast en weer op dr mand gaan liggen 

Verder heel dapper nieuwschiering hondje. x_Jeanine_x schreef:En vanavond een anti-schrok bak gegeven met haar brokjes, mevrouw schrokt onwijs.
Nu zat ze mij echt aan te kijken, whuttt wat doe jij nu, moet ik daar uit eten, ja help dat lukt toch niet, nou baas ik haat je blikmaar de brokjes zijn op, daarna is ze rustig naar buiten gelopen heeft wat gedronken, geplast en weer op dr mand gaan liggen
ook filmpje op insta
En zo’n robotstofzuiger… kan me voorstellen dat dat heel indrukwekkend is haha. Arya was van de gewone stofzuiger ook wel onder de indruk nog in het begin hihi.
. Sowieso alle nieuwe pups die ik voorbij heb zien komen

Echt heel bijzonder!
Weten we wel dat we die dus even gaan ontwijken als we die nog eens zien. Ik hoorde een hond flink blaffen toen Lucien net de deur uit was en erna hoorde ik Arya idd ook even, dacht ik, dus ik vroeg bij terugkomst natuurlijk al gelijk of dat Arya was wat ik hoorde (want ik moet altijd weten wat er gebeurd buiten als ik er niet bij ben
) en jawel. Kan het me ook wel voorstellen al was het natuurlijk het ideaalst geweest als ze het volledig had weten te negeren. Ze weet normaal veel te negeren, maar een hond die zo flipt op zo'n korte afstand... begrijp wel dat ze daar dan toch ook op reageert uiteindelijk. In ieder geval goed dat ze stopte toen Luus dat aangaf en toen kon ie ook meteen rustig verderlopen met d'r, dus dat konden ze wel mooi positief afsluiten gelukkig.