Die naakthondjes hebben wel wat. Ooit hadden stalgenootjes een chineesje die ze wel eens mee namen. Die zat dan hele dagen in mijn trui
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind dat echt zo'n gaaf ras.

KimD schreef:cinniz123 schreef:Xolo is toch geen raar ras?is Mexicaanse naakthond die kennen mensen vaak eerder als de Chinese.
Maar indd een barzoi en kelpie liggen niet echt dicht bij elkaar
Hahaha! Zelfs in de agility lopen een aantal Mexicanen!
Ik vind het vooral heel gaaf om met honden te doen waar ze goed in zijn om echt hun karakter naar voren te laten komen. Een cattle is daarin heel anders dan een kelpie en dat verschil bevalt me enorm. Een Borzoi spreekt me aan vanwege het magische uiterlijk in eerste instantie maar het katachtige gedrag, beetje arrogant maar wel willen gaan voor wat ze mooi vinden (rennen) vind ik heel gaaf. Daarmee zou ik dan ook iets van lurecoursing of bikejoring gaan doen wat sommigen verrassend leuk vinden! Het feit dat ze dan niet zo nodig een frisbee hoeven te vangen of een behendigheid parcourtje te hoeven lopen vind ik wel fijn.
Nynkster schreef:Nou ik vind het leuke foto's! Haar groeit wel weer aan als ze dat zou willen. Vind het geen raar gezicht zo!
plus dat ze het weekend voor dat deze fotos gemaakt zijn show had want anders stel ik het ook wel eens wat langer uit hoor.. KimD schreef:kiwiwitje schreef:Leuke foto’s van Elin!
Borzoi moest ik wel weer even opzoeken. Mijn rassenkennis is dan weer niet zo heel goed maar herkende het wel gelijk toen ik zag
Jij had toch ook de KK1? Of niet? Daar komen die rassen ook in voor.