De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:36

Net in m'n pauze heerlijk even geknuffeld met Minty <3 Denk ik althans, ze lijken zó erg op elkaar _O-

Afbeelding

D'r broer King hield d'r goed in de gaten _O- <3

Afbeelding

Ja, ze zijn vernoemd naar pepermunt _O- Vind het zo leuk om met namen te spelen.. wil alle konijntjes naar snoep vernoemen en voor evt. mini-veulens heb ik al bedacht om goden-namen te gaan gebruiken _O- Mocht mijn droom ooit uitkomen en ik krijg een Friese fokmerrie, dan zullen het wel gewoon echt Friese namen gaan worden, past er gewoon het beste bij :D :+:

MoppieFilou

Re: De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:51

Ik vind ze echt zo mooi!! <3

En grappig dat je ze niet uit elkaar kan houden haha

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:58

Vooral door het gedrag zie ik wie wie is :') Zal vast nog wel een klein verschil in komen als ze straks ietsje ouder zijn. Vind ze ook nog zó klein!!! :oo

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:43

Oh wat lief!! Haha vernoemd naar pepermunt :P

Ja de winter komt er aan helaas. Maar ik moet zeggen in onze -tot nu toe- 8 weken lockdown hebben we zo'n ontzettend super lekker weer gehad!! Jammer dat je er dan weer niet van kunt genieten. Vanaf 1 juni mogen we nu ook overdag wandelen en volgensmij ook weer op het strand. Maar ja, nu draait het weer om.

Ik heb m'n nieuwe camera binnen gekregen vandaag!! :D :D Oooo zo happy. Hij moest eerst heel lang opladen en even alles instellen naar wens, en nu is het alweer meer dan een uur donker. Dus morgen zijn de konijnen de pineut :+

Wombat en Ziggy heb ik trouwens niet echt meer op de jungle gym gezien :') Alleen als ik er bij in ga zitten, dan wordt Ziggy altijd heel nieuwsgierig. Maar het trapje of een van de fleece dingen gebruiken heb ik nog niet gezien haha.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:17

Oeeehhh mooi dat je camera er is :D :D :D Jammer dat ze de jungle gym niet echt gebruiken, maar dan maken ze 'm ook niet kapot :D +:)+

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:33

Knap dat je ze uit elkaar kan houden ahha.
Wel lief hoor <3

Ohh ben benieuwd Laughterline morgen!!

Ik heb net even snel mn camera gepakt, maar wat zijn konijnen moeilijk zeg hahaha.
Ook camera niet helemaal juist ingesteld, maar was 5 katten in de gaten aan t houden, foto’s aan t maken en poging tot filmen haha.

Toch paar fotoos!
Koekie even lekker graven
Afbeelding
Niet heel actief vandaag, 1x rennen en onscherp haha
Afbeelding
Chilll stand
Afbeelding
Afbeelding
En dan Bliksem
Even met de kat socializen
Afbeelding
Ennn
Ready
Afbeelding
For
Afbeelding
take offff!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En nog even knap zijn
Afbeelding

Oepss, iets meer dan een paar haha

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-20 21:40

Oh die foto’s <3 !

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:08

Haha al die binkies, leuk!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:33

Spam time :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:38

Super mooie foto's!! <3 Wou dat ik dat ook kon haha :=

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:08

Leuke foto's Jolmer en LL!
Het valt me nu pas op dat Wombat qua kopje best op Mila lijkt. Zie het witte neusje en een wit plekje op haar kopje :D
Afbeelding

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:11

Wat een leuke foto's komen er voorbij!

En leuke nieuwe nijntjes utopia.

Moppie, laat je weten wat je uiteindelijk beslist?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:48

Gigixponys schreef:

Doe ik! Zit echt heel erg te twijfelen en mijn hersenen draaien op volle toeren... :\

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:58

MoppieFilou schreef:
Gigixponys schreef:

Doe ik! Zit echt heel erg te twijfelen en mijn hersenen draaien op volle toeren... :

Snap ik! Ik heb toen ook heel hard getwijfeld en met veel mensen erover gepraat (zowel die veel van konijnen afweten als die er niks van kennen) en iedereen gaf mij toch een beetje hetzelfde advies. Nu denk ik dat jij nog wel plek hebt voor minstens 1 extra konijn, dat had ik toen wel niet aangezien ik er al 4 had.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:01

Leuke foto's inderdaad!!! <3 Heb smakelijk gelachen om de springfoto's _O-
Fijne camera dus LL?! :D

Was gisteren even op de bank gaan liggen met Minty <3 Waren we in slaap gevallen _O- :oo

Afbeelding

Maar de deur stond open... dus ben blij dat ze lekker is blijven liggen :7

En schrok me net toch ook rot... eerste keer dat ze zo ligt, sinds ze hier is :=

Afbeelding

Stomme beesten :') _-:(

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:37

Gigixponys schreef:
MoppieFilou schreef:

Doe ik! Zit echt heel erg te twijfelen en mijn hersenen draaien op volle toeren... :

Snap ik! Ik heb toen ook heel hard getwijfeld en met veel mensen erover gepraat (zowel die veel van konijnen afweten als die er niks van kennen) en iedereen gaf mij toch een beetje hetzelfde advies. Nu denk ik dat jij nog wel plek hebt voor minstens 1 extra konijn, dat had ik toen wel niet aangezien ik er al 4 had.

Heb al een mailtje naar één opvang gestuurd, maar ga diezelfde mail denk ik naar meerdere sturen. Toch fijn om wat meer standpunten te horen! Enige waar ik mee zit is dat de nieuwe ren die ik ging bouwen ongeveer 1m op 4,5m zou worden, maar om die in twee te splitsen vind ik toch wat klein.. : Dus dan zou ik nog een extra ren voor Lilly moeten voorzien. Liefst van al zou ik haar gewoon binnen houden maar we hebben niet echt een kamer over die als konijennkamer kan dienen. Ik zou het zelf helemaal niet erg vinden een extra ren voor Lilly te maken, maar daar hangen ook weer kosten aan vast (En wat kost dat allemaal veel om zelf zo'n ren in elkaar te steken :oo ), plus mijn ouders waren maar net akkoord met de ren die ik nu wil maken, als ik hun uitzicht nu nog wat "lelijker :roll: " maak gaan ze niet erg blij zijn denk ik. Al zou het in principe wel gaan hoor! Grootste probleem zijn de kosten die zij voorlopig nog voor mij betalen want studeren is ook duur.. :=

xXutopiaXx schreef:
Leuke foto's inderdaad!!! <3 Heb smakelijk gelachen om de springfoto's _O-
Fijne camera dus LL?! :D

Was gisteren even op de bank gaan liggen met Minty <3 Waren we in slaap gevallen _O- :oo

[ [url=m/0mfozE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar de deur stond open... dus ben blij dat ze lekker is blijven liggen :7

En schrok me net toch ook rot... eerste keer dat ze zo ligt, sinds ze hier is :=

[ [url=m/C9sYle.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stomme beesten :') _-:(

Heerlijk samen een dutje doen <3 .

Haha ik heb hier ook al meerdere hartverzakkingen gehad, Lilly slaap gewoon zooo diep altijd :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:58

Wat lief zo samen in slaap vallen zeg! Het is idd een fijne camera, lekker snel :j nu nog doorsparen voor 2 andere lenzen :')

Mila is een knapperd, mooie kleurtjes <3

Succes met je beslissing moppie, het is ook wat om de konijnen gelukkig te houden :P

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:11

laughterline schreef:
Wat lief zo samen in slaap vallen zeg! Het is idd een fijne camera, lekker snel :j nu nog doorsparen voor 2 andere lenzen :')

Mila is een knapperd, mooie kleurtjes <3

Succes met je beslissing moppie, het is ook wat om de konijnen gelukkig te houden :P

Haha echt hè :'), als je het goed wil doen in ieder geval

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 15:15

Wat we allemaal voor onze diertjes over hebben! Nieuwe rennen, maatjes, alles voor onze hippende vriendjes :D .

Ik zie een boel toffe foto’s voorbij komen. Heel leuk <3

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 17:59

Mijn ouders betalen de konijnen nu ook nog. Die zullen blij zijn als ik straks afgestudeerd ben. :')

Chester zit gewoon in de wasplaats, aangezien mijn papa allergisch is. Op mijn kot mocht hij in principe vrij rondlopen, maar dat doet hij niet. Zet ik hem er zelf uit, loopt hij meteen terug naar zijn hok. Laatst wou ik het nog eens grondig uitkuisen en heeft hij het hele halfuur tussen mijn voeten zitten wachten tot ik klaar was en hij er terug in kon. Gek konijn is het. :P

Ga je de nieuwe ren dan plaatsen waar de oude staat?

Zo in slaap vallen met een konijn boven op je klinkt wel leuk!

Autumn lag hier ook helemaal plat, maar die was nog wat half aan het rollen.

Napoleon heeft echt last van de warmte. En zo warm is het eigenlijk nog nieteens. Ze wou haar icepod toch niet afkomen voor eten. (ze strekte wel haar nek uit, dus kon er net aan)

Ik wil ook wel zo'n coole camera haha.

Is hippend trouwens ook typisch Nederlands? Wij zeggen hoppend/huppelend.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:27

Gigixponys schreef:
Mijn ouders betalen de konijnen nu ook nog. Die zullen blij zijn als ik straks afgestudeerd ben. :')

Chester zit gewoon in de wasplaats, aangezien mijn papa allergisch is. Op mijn kot mocht hij in principe vrij rondlopen, maar dat doet hij niet. Zet ik hem er zelf uit, loopt hij meteen terug naar zijn hok. Laatst wou ik het nog eens grondig uitkuisen en heeft hij het hele halfuur tussen mijn voeten zitten wachten tot ik klaar was en hij er terug in kon. Gek konijn is het. :P

Ga je de nieuwe ren dan plaatsen waar de oude staat?

Zo in slaap vallen met een konijn boven op je klinkt wel leuk!

Autumn lag hier ook helemaal plat, maar die was nog wat half aan het rollen.

Napoleon heeft echt last van de warmte. En zo warm is het eigenlijk nog nieteens. Ze wou haar icepod toch niet afkomen voor eten. (ze strekte wel haar nek uit, dus kon er net aan)

Ik wil ook wel zo'n coole camera haha.

Is hippend trouwens ook typisch Nederlands? Wij zeggen hoppend/huppelend.

Ja haha, ze vinden twee konijnen hier al duur :') . Jij had er meer toch?

Moppie destijds vond de tegelvloer ook maar niks maar toen er lakens op de grond lagen vond hij het wel prima haha.

De nieuwe ren komt idd op dezelfde plek, maar aangezien er een pad komt naast het huis mocht de ren niet meer uitsteken dus vandaar het langwerpige ontwerp :) .

En ja klopt haha, hippend heb ik hier alleszins nog niet gehoord _O- .

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:09

Mmm dat zijn duidelijke reacties :( Hoe denk je er over? Lastig lijkt me.
Ik dacht altijd dat 'hippend' in de naam van het topic een typfout was _O- ik dacht dat moet wel hoppend zijn.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:17

laughterline schreef:
Ik dacht altijd dat 'hippend' in de naam van het topic een typfout was _O- ik dacht dat moet wel hoppend zijn.

Eigenlijk had ik het wel verwacht hoor, maar je hoopt toch altijd op een andere oplossing. Oh ik vind het zo moeilijk... :\

Dit is er nog eentje. Ook weer zo duidelijk als wat...

Afbeelding

Hahaha, nee ik heb wel altijd gedacht dat het een Nederlands woord was eigenlijk :')

Edit: Hier toevallig iemand die nog een ram zoekt? Waarschijnlijk niet maar ik kan proberen. Zou het toch echt wel fijn vinden als één van de twee bij iemand terecht komt die ik ken...

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:34

MoppieFilou schreef:
laughterline schreef:

Eigenlijk had ik het wel verwacht hoor, maar je hoopt toch altijd op een andere oplossing. Oh ik vind het zo moeilijk... :

Dit is er nog eentje. Ook weer zo duidelijk als wat...

[ [url=m/9sQC0V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha, nee ik heb wel altijd gedacht dat het een Nederlands woord was eigenlijk :')

Edit: Hier toevallig iemand die nog een ram zoekt? Waarschijnlijk niet maar ik kan proberen. Zou het toch echt wel fijn vinden als één van de twee bij iemand terecht komt die ik ken...

Edit: ...

Afbeelding

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:47

Hmm ja. Die antwoorden waren wel een beetje te verwachten. Maar het blijft pijnlijk.

Ik heb er idd 4 nu. En tot februari zelfs 5. Dus heb hier wel nog een hok leeg staan, maar daar ga ik jou konijntje niet blij mee maken denk ik.

En de vloer was venyl op kot, heel hard schoof dat niet. Maar hij heeft sowieso niet veel controle over zijn poten na zijn EC. Er ligt wel een dekentje voor zijn hok.

Ik dacht ook altijd dat hippend een schrijffout was. :P Maar omdat het nu weer gezegd werd, dacht ik 'toch eens vragen'.