D'r broer King hield d'r goed in de gaten

Ja, ze zijn vernoemd naar pepermunt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoppieFilou schreef:Gigixponys schreef:Wat een leuke foto's komen er voorbij!
En leuke nieuwe nijntjes utopia.
Moppie, laat je weten wat je uiteindelijk beslist?
Doe ik! Zit echt heel erg te twijfelen en mijn hersenen draaien op volle toeren...
Gigixponys schreef:MoppieFilou schreef:
Doe ik! Zit echt heel erg te twijfelen en mijn hersenen draaien op volle toeren...
Snap ik! Ik heb toen ook heel hard getwijfeld en met veel mensen erover gepraat (zowel die veel van konijnen afweten als die er niks van kennen) en iedereen gaf mij toch een beetje hetzelfde advies. Nu denk ik dat jij nog wel plek hebt voor minstens 1 extra konijn, dat had ik toen wel niet aangezien ik er al 4 had.
xXutopiaXx schreef:Leuke foto's inderdaad!!!Heb smakelijk gelachen om de springfoto's
Fijne camera dus LL?!
Was gisteren even op de bank gaan liggen met MintyWaren we in slaap gevallen
![]()
[ [url=m/0mfozE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar de deur stond open... dus ben blij dat ze lekker is blijven liggen![]()
En schrok me net toch ook rot... eerste keer dat ze zo ligt, sinds ze hier is
[ [url=m/C9sYle.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stomme beesten![]()
laughterline schreef:Wat lief zo samen in slaap vallen zeg! Het is idd een fijne camera, lekker snelnu nog doorsparen voor 2 andere lenzen
![]()
Mila is een knapperd, mooie kleurtjes
Succes met je beslissing moppie, het is ook wat om de konijnen gelukkig te houden
Gigixponys schreef:Mijn ouders betalen de konijnen nu ook nog. Die zullen blij zijn als ik straks afgestudeerd ben.
Chester zit gewoon in de wasplaats, aangezien mijn papa allergisch is. Op mijn kot mocht hij in principe vrij rondlopen, maar dat doet hij niet. Zet ik hem er zelf uit, loopt hij meteen terug naar zijn hok. Laatst wou ik het nog eens grondig uitkuisen en heeft hij het hele halfuur tussen mijn voeten zitten wachten tot ik klaar was en hij er terug in kon. Gek konijn is het.
Ga je de nieuwe ren dan plaatsen waar de oude staat?
Zo in slaap vallen met een konijn boven op je klinkt wel leuk!
Autumn lag hier ook helemaal plat, maar die was nog wat half aan het rollen.
Napoleon heeft echt last van de warmte. En zo warm is het eigenlijk nog nieteens. Ze wou haar icepod toch niet afkomen voor eten. (ze strekte wel haar nek uit, dus kon er net aan)
Ik wil ook wel zo'n coole camera haha.
Is hippend trouwens ook typisch Nederlands? Wij zeggen hoppend/huppelend.
laughterline schreef:Mmm dat zijn duidelijke reactiesHoe denk je er over? Lastig lijkt me.
Ik dacht altijd dat 'hippend' in de naam van het topic een typfout wasik dacht dat moet wel hoppend zijn.
MoppieFilou schreef:laughterline schreef:Mmm dat zijn duidelijke reactiesHoe denk je er over? Lastig lijkt me.
Ik dacht altijd dat 'hippend' in de naam van het topic een typfout wasik dacht dat moet wel hoppend zijn.
Eigenlijk had ik het wel verwacht hoor, maar je hoopt toch altijd op een andere oplossing. Oh ik vind het zo moeilijk...![]()
Dit is er nog eentje. Ook weer zo duidelijk als wat...
[ [url=m/9sQC0V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha, nee ik heb wel altijd gedacht dat het een Nederlands woord was eigenlijk
Edit: Hier toevallig iemand die nog een ram zoekt? Waarschijnlijk niet maar ik kan proberen. Zou het toch echt wel fijn vinden als één van de twee bij iemand terecht komt die ik ken...