Hier hebben we ook nog een kitten! Een poezenmeisje! Voor een goed huisje mag ze ook verhuizen. Ze is hier namelijk met haar mama en broertje als zwerver binnengekomen, mama was mank en ondet de teken. Kitten is ontvlooit en ontwormd en broertje is al verhuisd!
Hier even een vraagje. Bijna 2 weken geleden is onze poes gesteriliseerd. Ze had kitttens van 7 weken. Deze konden zelfstandig eten en drinken, maar gingen af en toe nog even "aan de tiet" van Mama poes. Ik heb dit met de DA besproken, maar omdat de kans bestond dat ze weer gedekt was hebben we haar laten helpen. (Ze was gelukkig niet zwanger) Maar nu zie ik af en toe toch dat de kitttens bij moeder aan de tepels hangen. Volgens de DA komt er echt geen melk meer uit. Hebben jullie dit ook gehad? Of komt het bekend voor?
Ik heb Nova vandaag weer opgehaald. Beetje twijfelachtig of de dekking gelukt is. Madame was wat preuts. Afwachten dus. Ze is in ieder geval aardig afgevallen en vreselijk hongerig. En ze was al zo tenger Het eerste beetje eten kwam er gelijk weer uit. De komende dagen krijgt ze dus om de 2 uur een beetje kittenvoer.
pluche_pluus
Geplaatst: 16-07-16 23:54
S_en_Z schreef:
Red traint zn lenigheid [ [url=m/42ZSCB.png]Afbeelding[/url] ]
Naptimee [ [url=m/AQpZIq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat zijn coontjes?
S_en_Z
Geplaatst: 17-07-16 00:02
pluche_pluus schreef:
S_en_Z schreef:
Red traint zn lenigheid [ [url=m/42ZSCB.png]Afbeelding[/url] ]